Monday, December 27, 2010

My Girlfriend is a gumiho

muahaha, pas satu satu aku layan cita drama korea ni..sapa kata aku xlayan cita drama melayu, layan jugak okeyh, cita seribu kali cinta, cita chinta, nur kasih, layan ja semuanya hehehe...cuma aku xberapa suka nk tengok cita yang seram2, hantu2 tu je la, bukan takut, takut asek terbayang ja ahahaha...

ok2, ingt x retu aku dah abeh Drama Dream? pastu kononya aku nk tengok cita Sungkyunkwan Scandal (SKKS) la konon kan, sekali aku bg xternal hdd kt adik aku, aku pun tengok je la cita yang ada kt laptop ni hehehe...

dok tengok kat blog farah, dia tengah layan cita my girlfriend gumiho masa tu, ye la orang jadi surirumah, beshnya...30 nov abeh tgk cita dream, 13 disember abeh tgk cita my girlfriend gumiho...lama tuh, selalunya seminggu dah abeh tengok dah hehe...wes sibuk wes, makcik sibuk dengan keja la kan hehehe....

nak baca pasal drama ni , korang pi terjah blog ni. credit too waiem ^^...

aku nk cita kt cni, genre cita ni mcm hantu komidi la..dia serigala yang jadi manusia, kiranya hantu serigala la kot ahaha..gumiho tu maksudnya ada ekor sembilan...ke apa lagi maksud yang tepat ek? gu tu sembilan, mi ho xsure la, pakar bahasa korea, komen sket ahahaha...

kak seli, akak pun x tengok habis kan? aahaha ceewi2..

pic credit to google...ni adalah heroin dan heronya ^^cutetta

aku susah nk tengok cita korea ni gelak sorang2, tapi cita ni besh la, lawak...cita mcm na gumiho ni nak adaptasikan diri dia dengan kehidupan manusia...umo dia dh 500 tahun, pastu terpaksa panggil pakcik or makcik dan menggunakan bahasa yang sopan pada orang yang lebih tua, sedangkan dia lagi tua hehehe.....

so kalau korang tertiba jumpa dvd cita ni kt kedai ke kan, xtau nk pilih cita apa, aku rekemenkan cita..besh ^^...

kalau tengok drama korea, sure aku akan ada addict sumtin dalam drama korea, dalam drama ni aku addicted nk makan daging wohooo, besh tgk heroin tu asek nk mkn daging ja...dia nmpk iklan pasal daging pun, boleh acah2 nk mcm daging tu, mmg obses dgn daging la...aku lak, dok teringin daging masa raya korban retu, xdapat2 lagi ni, tunggu hubby datang KL nk pi makan beef stick kt ss murni la hakhakhak..^^(ok2 dah melalut hehehe)

kalau drama dream lak, aku addicted nk taebo (senam robik la lebih kurang) mcm son dam bi ahahaha...

kalau dalam cita coffee prince lak, aku addict nk makan mee sos kacang tuh, slurrp sedap2...aaaaaaaa...

see asek addict pasai makan saja ahaha..klah, melalut panjang lak...see ya next entry ^^

p/s : start hari selasa, 21 hb 12, aku curi2 di tgh kesibukan tgk cita Playful Kiss omo omo, cita tu, xleh nk benti tgk...ari ni, 25 hb 12, aku dh tgk secara curi2 dah 3 episod dh hehehehe....aja aja hwaiting!!!

1 orang yang tak busy ^^:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

cerita mygirl fren is gumiho mmg best :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...