Sunday, December 26, 2010

Ulang tahun pertunangan yang pertama ^^

25 hb 12 tahun 2009 aku selamat menjadi tunangan orang...semalam 25 hb 12 2010, genap setahun kami bertunang, tapi kami dah berkahwin pada 11 hb 6 2010, boleh kah semalam di anggap ulang tahun pertunangan kami? ahahaha...apa2 je la...

dan rasanya aku xpenah upload pic tunang aku pun kot, ada ke x ek? rasa mcm xdak ja pun...klah, meh la upload sket gambaq tunang, xpa dah nk upload skrg, sbb dah jadi wifey dah pun hehehe...

(sorry, gambar x berapa elok, photographer baru berjinak2 dalam dunia fotografinya,masih lagi ketaq2, dan xpa la, tunang je pun ^^)


my family ^^


xnyesal aku beli baju putih ni, pakai g kenduri ok je, xde la rasa malu sangat, xdak la glamer2 sangat, i bukannya artis pun ahahaha

kami 4 adik beradik ^^


p/s : majlis pertunangan lana simple sahaja..lana hanya menggunakan rm500 sahaja untuk semua(termasuk hantaran dan juga baju bertunang) makan2 mak abah yang sponsor ^^..buat apa lah nk membazir, sekarang ni trend bermini pelamin masa bertunang, dan sebagainya...semua memerlukan duit...abah lana dah pesan, xpayah nk ikut orang kalau kita tak mampu, x mendatangkan kudis pun kalau buat sederhana, dan xmendatangkan kudis pada orang pun kalau kita buat mewah2...

kalau orang nk bercakap pun ,lama2 derang akan penat dan berhenti gak bercakap kan ^^....

3 orang yang tak busy ^^:

Saya Iszee ツ said...

congrats, smoge berkekalan! :)

zaira said...

lebih kurang mcm saya bertunanglah.

:D

Alida Ali said...

Awak slim masa ni..tu je akak nak komen hehehe...

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...