Friday, June 24, 2011

Selalu bagi hint kan???

Hi hampa suma ^^...sorry laaa lama tak update...tengah busy siapkan kerja muahehehe...(alasan asek busy ja kan aku nih hahaha)

Hurm...ada satu benda aku nk kupaskan...Tentang hint..tapi tak tau la hampa suma ni perasan ka dak, hint2 yang di berikan oleh kerajaan...

Contoh 1 :
Iklan kurangkan gula di tv menjadi-jadi (lepas iklan ja kan, mesti harga gula naik hehehe)

Contoh 2 
Ada berita pasal taarif letrik di Malaysia masih lagi rendah berbanding dengan negara laian (lepas sebulan pada tu, harga taarif letrik naik kaaaaaan ^^)

Contoh 3
Iklan petrol extra la, ron 95 lebih jimat la (pas pada tu mesti naik harga minyak kaaaaaan)

Contoh 4 
Iklan di tv, sudahkan anda mendaftar? lebih kurang 3.9 juta penduduk di malaysia yang berumur lebih 21 tahun belum lagi mendaftar dan juga banyak dalam berita tentang orang kuar parti politik P, masuk parti politik U.. (so iklan ni, apakah petandanya??? ^^)
 

10 orang yang tak busy ^^:

Akulah Pak Lan said...

Selamat mengundi

iLa SaHaR said...

depa suruh p mengundi laaa lagu tu.... hehehe

kinn said...

xtaw apa petanda dia. yg pasti kin undi P. keh3

GadiS said...

jom follow menfollow...=)

Matjoe said...

x lama lagi pilihanraya

Bila Ku Kata Cinta... said...

sebenarnya mmang cam gitu pon lana..nak bagi kite terbiase dan tak terkejut-kejut..hehe (walhal memanglah terkejut nya sgt...)

LanaBusyBee said...

pak lan : selamat jugak bagi kamu yaaa ^^

kak sha : aa btoi2 ^^

kin : ya la tuh kot hehehe

gadis : jom2 ^^

matjoe : tu la, tunggu pengumuman ja ni kan

D : a'a konon2 nye la kan pun aduii ^^

fieda said...

x dapat nk follow,butang follow x keluar..
nanti saya follow kemudian..
tq

Mama Gee said...

bilalah mama nk daftar mengundi ni...opsss....
tatau nk pangkah mana...

Nana kata.... said...

Ternampak tajuk 'Hint Perisa slurpee'. Dah lama tak minum slurpee. Dan sejak keje ni memang jarang dapat minum air sedap.

Oooooo...seriussss...memang terliur tengok tajuk tu. Tak mau baca. takut nanti tambah meleleh. hahahahaha....

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...