Wednesday, January 26, 2011

My Blogshop - Beauty Daisy

Sebenarnya aku dah review pasal blog Beauty Daisy ni, mayb ada yang tak perasan kot...ok xpa, xjadi hal la, meh aku review semula bagi jelas2 yer ^^..


 
Siapakah pemilik blog ni? Aku la sapa lagi miahaha...sebenarnya blogshop ni di tubuhkan untuk menjual apa sahaja barang..kadang2 kalau kakak aku nk jual apa2, blog ini la tempat untuk membuat marketing ^^

Barang apa yang ada di jual di Beauty Daisy ni??

1. Serum DH- 5 (Main product)
Serum Dh-5 ini adalah untuk masalah perempuan iaitu penyakit keputihan yang kronik. Insyaallah produk ini sangat mujarab. Sebotol hanya RM38 sahaja (tidak termasuk kos penghantaran) untuk maklumat lanjut, sila belek2 di blog Beauty Daisy yer ^^

2. Pembersih Peribadi Wanita (Main Product)
Permbersih Peribadi Wanita atau lebih di kenali sebagai PPW juga adalah produk pembersih harian wanita yang berasaskan herba. Memang pembersih ni kegunaan harian aku..aku memang selesa guna pembersih ni..Kalau ada gatal-gatal atau bau yang tidak menyenangkan di cik V, boleh gunakan pembersih ini..Alhamdulillah selamat dan berkesan...Sebotol hanya RM12 (tidak termasuk kos penghantaran) untuk maklumat lanjut, sila belek2 di blog Beauty Daisy yer ^^

3. Brooch Cotton Flower (Minor Product)
Daripada suka sampai rasa nk menjual hehehe...serius aku suka sangat brooch cotton flower.sangat comel..lagipun xleceh untuk menjaga batu2(jika pakai brooch yg ada batu2 tuh) Harga satu hanya RM2.50..aku dah mula mencipta sendiri brooch ini, Insyaallah akan di pelbagaikan (seperti cotton flower untuk di sepitkan di shawl)

4. Baju terpakai (Sampingan sahaja)
Baju terpakai ni aku jual sebab ada sesetengah baju aku tak pakai lagi, silap beli (perasan kurus la tuh ahahaha) sekali pakai x sesuai la, nampak lagi gemuk la huhu...so jangan risau, aku jual harga murah2 saja...dah nama pun terpakai kan...buat apa nk jual mahal2 kan...ok2, untuk maklumat lanjut, sila belek2 di blog Beauty Daisy yer ^^

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...