Tuesday, January 25, 2011

Maher Zain vs Justin Bieber

Persamaan dua-dua artis ni ialah

    * keduanya penyanyi
    * bakal mengadakan konsert di malaysia tahun ni

Dan dua-duanya fav aku miahaha gedik gila bila minat pada JB ni...MZ ok la kan, sebb lagu-lagu dia berdakwah...JB ni sebab suara dia sedap, pastu dia ada nyanyi dgn Usher (fav artis aku gak)...Usher pun puji kebolehan JB ni...

Penah aku ternampk satu buku kt MPH pasal Justin Bieber ni, rasa nk beli, tapi pikir balik, xyah la ahahaha


Kalau boleh kedua-dua konsert aku nk pi...MZ pada 25 & 26 hb Februari ni...JB lak 21 April...keduanya tarikh yang berlainan..so boleh la kan...

tapi my hubby tak bagi pi konsert JB, dia kata mengarut saja huhuhu...baiklah...kita tgk kt tv ja raya tahun depan aahhaha...lagipun kan nk simpan duit g jalan2...hubby kata bukan honeymoon, tapi honeyyear ahahaha

So apa pilihan korang? JB or MZ? pilih la dengan bijak ^^

p/s : korang pasan x, sat2 aku guna hanti diri "aku" sat2 guna "lana" sebenarnya nk guna lana saja...tapi dah terbiasa dengan aku, ok je la kan korang huhuhuhu

2 orang yang tak busy ^^:

Alynn Notnot said...

waaaah teringin nak pegi konsert maher zain.

tapi sah2 ayah tak bagi.

sbb risau safety.

tak palah nnt ada la kot rezki ;)


Datang sini korek hidung! "This is my story".

Liza said...

kebetulan lak, i did similar entry few weeks ago...and our pick, Maher Zain lah!

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...