Monday, April 11, 2011

Penerangan Yusry KRU tentang video seks ituuu....

Tiba-tiba aku terjebak dalam hal ni plak...ikutkan aku malas nk layan hal-hal ni semua, biar Allah yang menetukan, siapakah yang di fitnah memfitnah dan sebagainya...taaaapi, setelah membaca di sini dan disini, 
dan setelah mendengar di berita ntah boleh percaya ke tak, akhirnya, 1 malay bertanyakan pada Yusry KRU sendiri mengenai video ini...meh tengok apa yang di tweetnya....


Soalan kepastian 
dan jawapannya 

kepastian
So jelas kan....dah2, jangan suka suki dok buat crita itu ini....sekarang ni susah gila nk percaya yang mana dah..so berhati-hati la yer...

p/s : even di opis, bila ada orang dengki or tak suka, kita pun boleh di fitnah macam2, walaupun dah sah2 bukan kita...so renung2kanlah, nk fitnah or buat crita pun pikiaq dulu la kawan ooooi.....


0 orang yang tak busy ^^:

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...