Sunday, January 3, 2010

Selamat Pengantin Baru Leha

Entry ni khas buat Siti Zaleha Ahmad...Dia member baik aku masa matrik dulu...walaupun kami baru ja berkawan, tapi org nmpk kami mcm dah berkawan lama dah ^^

Leha ni seorang yang gila2..orang nmpk dia ayu ja, tapi kalau dah lama kenai, tau la perangai dia tu hakhak..dia selalu kaco aku n kejutkan aku bangun tdoq...mmg xdak member yg sebengong mcm hang, tapi hang mmg besh ^^...

Tanggal 25 hb 12 2009, Leha telah selamat diijabkabulkan,Alhamdulillah..Tahniah Leha ^^ aku tumpang gembira...26 hb,keesokkan harinya pulak kenduri dia di sebelah kedah.So alang2 aku dah ada di kg, sah2 aku pi kenduri dia ^^...

Hang cantik sgt leha..serius...Tahniah na....Aku doakan hang berbahagia bersama suami dan keluarga baru..mulakan hidup baru n jgn serabut2 okehy ^^..

Ni pic yg sempat aku snap dari hp cabukku hehehe
u look gorges ^^

aku sangat tembam la huhuhu

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...