Thursday, January 21, 2010

Awat gatai sangat ni?

aaaish..retu hidung gatai..arini, telinga gatai, keronkong pun gatai...aaaish mcm na nk garu, sebab gatai kt dalam2 organ..adeh terseksa tu la....so kena jaga makan je la ni huhuhuhu...

Sapa2 ada petua tak untuk hilangkan gatai2 ni? bukan gatal di kulit yer huhuhuhu

6 orang yang tak busy ^^:

Matjoe said...

kronik btul kegatal ngko. try pi minum ayaq gamat tengok

jamal said...

jom gi ubat resdung kat downtown...

LanaBusyBee said...

matjoe : a'a kan, ni rasa nk balik kg beli ayaq gamat banyak2 ni..thanks bgtau

jamal : xmo ah...xleh kuar memalm dh dgn lelaki lain huhuhu

pn fAzrin in d h0use said...

resdung kot ruby..mkn 2 pntang la sket...bl lilin resdung pon ok..

pn fAzrin in d h0use said...

resdung nie ruby...bl lilin resdung tue pon ok..klu rajin p wat kt kedai ja..mkn pantang sket..

LanaBusyBee said...

wan salmi : wes, aku dah beli dah lilin resdung tuh, teruja gila bila bakaq dia, tapi api bakaq laju sgt, semalam aku bakaq 3 batang, pastu dia kuaq kaler kuning, resdung ka tuh wes? nnt aku nk buat lagi, pos lam blog

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...