Wednesday, January 20, 2010

Pasepa jadi lagu ni? Pasai hang la!!!

tu dia la....dah tau kata tak boleh, yang gatai gak sapa suruh?

Tapi nk buat macam mana? dah hat tu ja yang dok ada pun....

Hurmmmm...tu la...gedik lagi...sapa suruh..hang gak yang sakit...dok tonyoh sakan lak tu..tak kesian ka???

aaaaaa nak wat macam na? dah yang tu sedap...peti ais tak dak lak tu...

ahahahaha...pasepa ni? pasai hang la...hang ketegaq sangat...dah tau kata ada resdung, pi gatai makan gak benda yang pantang2 tak leh makan....siap makan ikan bilis, telur goreng, ikan tamban masin....pastu mula la dok tonyoh2 hidung gatai...nasib bek tak kuaq jerawat...

memang la tak kuaq jerawat, tapi gatai gila kot hidung ni....silap haribulan leh berdarah....

ha pi la makan lagi...makan lagi ikan bilis dengan sambal tumis....

laaaa dah hat tu yang sedap pun kan....xpa la....tapi, macam ni ek? pagi2 ja bersin....tapi time2 nak tdoq macam ni pun dok bersin lagi ni...aaaaaa kronik sangat dah ni

tu dia la...ketegaq sangat!! silap haribulan leh selsema sebab resdung ja....

huhuhuhu, dialog di atas adalah dari hati dan nafsu makan ku hehehehe...tolong wes, macam na nk hilangkan resung ni? penat dah bersin dan gatai hidung huhuhuhu

4 orang yang tak busy ^^:

yesterdayrising said...

resung tu apa rubi?

Mohd Naim said...

pi buat operation..huhuhu

Matjoe said...

sabar separuh dari e-man.
nak ilang resdung kene tunggu manapaus leeerrr

LanaBusyBee said...

yesterdayrising : alamak typing error la, resdung la huhuhu...

naim : OMG...tidak hehehe

matjoe : dok bersabaq ja ni, kalau x potong dah hidung ni ahahaha...ada ke tgu monopaus? aaaish

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...