Tuesday, January 26, 2010

Bau wangi itu menghantui ku heeee~~~

Minggu ni adik aku dah berpindah ke rumah sewa dia di Ukay Perdana..So rasa agak sunyi la huhu...Start hari Isnin, aku tdo sorang seperti dulu, tidak lagi bertemankan adik aku....

Semalam...Macam-macam perasaan yang bermain di fikiran aku..aku ni xleh nk tengok iklan cita2 seram kt tv tu, pastu mesti teringat huhuhu

Lebih kurang pukul 4 pagi, aku nak tdo...sebenarnya aku dah tdo sekejap awalnya, pastu terjaga sebab xsemayang isyak lagi huhuhu..teruk la, kata azam baru xmo nk lengah2 kan semayang dah..ok2 rini dah tak buat dah ^^...

Elok nk tdo ja, aku rasa bau wangi...bau macam perfume adik aku...aku cium2 baju kurung yang aku pakai masa pi keja tadi, xdak la bau mcm tu lak...aku cium tilam, cadar baru ja tukaq...herm pelik....lama2, bau kuat gak...dah macam bau bedak echanteur la plak....aku xsuka bau tuh..sakit kepala la...makin lama makin kuat...dok gak tercari2, mai mana la bau wangi tuh...

Pastu mula dah seram sejuk huhuhuhu..tapi aku tak puas ati....dok pikiaq punya pikiaq....xkan la ada " sesuatu" heeee seram sangat aaaih, dah la sorang2 ni huhuhuhuhu...

pikiaq punya pikiaq, last2 baru aku teringat...rupa-rupanya,










benda ni!!!!



UBAT NYAMUK KARAN YANG AKU BARU BELI! AHAHAHA ...
tak sangka lak dia bau mcm tu sekali..yang ni jenis gel punya, selalu dok pakai yang keping2 tuh...aku pi cium kat ubat nyamuk tu, a'a bau dari dia...cis2, buat saspen aku ja dok seram sejuk ahahahaha

2 orang yang tak busy ^^:

Live.Laugh.Love said...

cis!wat suspens je.huhu

LanaBusyBee said...

ahahaha, tapi serius aku dah seram sejuk, siap tutup2 telinga dgn batal lagi ahahaha

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...