Saturday, February 5, 2011

Seronoknya tinggal Dimesia

Selamat tahun baru cina pada kawan2 yang berbangsa cina..

Apa yang beshnya? Ye la..duduk di Malaysia ni, perayaan kaum lain, kita pun boleh tumpang cuti sekali..nak -nak kebetulan dkt dgn hari wilayah, cuti sakan la Lana hehe..

Kali ni, xkira la cuti apa pun, Lana nk balik kg...xkira jadi mcm raya haji thn lepas huhu..kt KL ni, nama ja raya, tapi x macam raya pun...buah limau dpt mkn pun masa balik kg..byk gila abah Lana dpt, smpi 4 kotak..mau Klu kt KL, teringin nk mkn, Kena beli sendiri la huhu..company nk bg? X mengharap lgsg la...Apa la sangt buah limau je pun ahaha

Klah,cukup la kot membebel byk sgt ni..

Apa2 pun Selamat tahun baru cina!!!

P/s: nk pi mkn buah limau ni Hehe...
Published with Blogger-droid v1.6.6

0 orang yang tak busy ^^:

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...