Monday, November 22, 2010

Aku rindu sangat2 (T_T)

Sekarang jam menunjukkan pukul 12.30tgh malam.. Ari ni dah masuk Isnin...sepanjang hari aku rasa macam kosong....kosong sangat2....

apa yang aku buat, aku bangun, bukak laptop tengok drama korea...rasa bosan aku tidoq balik..makan pun rasa tak lalu..tapi aku makan jugak nasik bersama telur goreng sambal..lepas tu sambung tgk cita korea, pastu tdoq balik...aku sampai bermimpi balik dengan hubby semalam...dapat makan daging korban...tapi hanyalah mimpi huhuhu

seriusly rasa sangat bosan...bosan dan sunyi...
........................

bayangkan selama 5 hari, aku bangun pagi, terus buatkan nescafe untuk hubby...buatkan sarapan untuknya..kadang2 sarapan orang putih, hanya makan roti dan sup, xpa kan abang??..walaupun beraya di KL, hari2 kami memang bosan, tapi aku tak sunyi...ada saja benda yang kami hendak borak...ada saja benda aku nk kacau hubby...cuma aku diam bila aku tidoq dan tengah pakai mask pada muka huhu...

Semalam hubby balik naik bas, dan selamat smpi di Aloq Staq pagi tadi..masa hantar hubby balik, mmg aku xrela hubby balik..aku berdoa bagi tiket abeh huhu..tapi tak boleh la mcm tu, dia kena kerja esok....aku xboleh tdoq, sebab aku rindu sangat...rindu sangat2 huhuhu (T_T)
(airmata tolong berhenti, aku nk berblog ni (T_T))
sumber gambar dari google

5 hari yang kami lalui, penuh dengan gelak tawa...gurau senda...main game FB bersama2..berebut untuk menggunakan laptop..makan bersama2..aku masak, dia tolong aku basuh pinggan...dia makan saja walaupun xsedap, abeh lak tu, sorry abg huhu...aku rasa bertuahnya menjadi isteri kepada dia...

tapi hari ni, rasa macam janggal...sunyi......sepi.....(T_T)..

aku : emmm esok dah sunyi la...abang xdak kt cni 


hubby : xpa la..esok b boleh rilek, xpayah mask untuk abang...

uwaaaa (T_T)...aku xkisah pun nk masak untuk dia...sebab aku sayang sangat pada dia (T_T)

baru pas call dia...otometik airmata berderai lagi (T_T)...rindunya hanya Allah yang tahu....

Ya Allah murahkan rezeki kami, dekatkanlah hati kami...

end : 12.49am

5 orang yang tak busy ^^:

anita_hanapiah said...

byk2 sabaq..aku penah rasa apa yg hg rasa..aku pun setahun lebih gak dok asing..tiap2 mgu ulang alik perak penang..i'allah mohon PdNYa pemudahkan segalanya...pengorbanan 2..

iLa SaHaR said...

huhuhuhu rasa sebak di ati membaca entri nie

LanaBusyBee said...

nita : aku sabaq la ni..klu aku xsabaq, aku ponteng keja ikut laki aku huhuhu...perak n penang dekat saja..tiap2 minggu leh balik, ni jauh gak wes huhuhu...

kak ila : sy baca lagi, dan nangis lagi hukhuk (T_T)

♥NuR SyAFiQah♥ said...

huhu..yr hubby keje kat alor setar ke??awat jaoh sgt..hehe

LanaBusyBee said...

syafiqah : a'a..sbb ms kapel dia mmg keja di aloq staq dh kerajaan negeri...lana oun org kedah gak sebenaqnya, keja ja disini huhuhu

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...