Thursday, November 11, 2010

Aku emo!!

Semalam tengok berita..tapi sebelum tu aku dah baca dah artikel penjelasan dari MB aku ni ...pastu mlm tgk berita ..xpaham apa2 pun, yang pastinya dia tunjuk sedutan muka MB negeri kesayangan aku marah2...ermm, terus xdak mood, aku masuk tdoq...

ptg tadi aku baca artikel  "Lain kali buatlah kerja ikutlah cara Islam".
Semalam tengok berita pun, berita potong, tunjuk tang MB cakap "lain kali buatlah kerja ikutlah cara Islam" tang ctu ja tau..awat nk potong2 lak? takut kantoi ek??so bila baca artikel ni baru la paham..

Rakyat bukan lagi bodoh la nk percaya...mayb rakyat di kedah xkan percaya, sebab depa yang lalui dan tau yang MB turun menjeguk memberi bantuan dan sebagainya.sebab tu pembangkang di negeri kedah adalah ammeNO ^^..cuma rakyat di negeri lain je la yang tak tau...so, korang kena la pikiaq2 sama na...kami dah lama tau daaaaaaah ^^

5 orang yang tak busy ^^:

cik selamah kundang said...

haha.cam bangang je samad majid tu.dia ingat org bangang cam dia kot!

LanaBusyBee said...

dia dibayar beb, tu buat2 bangang hehehe

iLa SaHaR said...

huhuhuh biasa la bila media mengaburi pandangan rakyat yg semata2 percaya ngan apa yg terkuaQ kat media tuh... hakikatnya hanya org tuh je yg tau

~ miss femme fabulosity ~ said...

Kami di Selangor lagi dah lama taaaauuuu =D

Ini sume propaganda ammeNo ja kn? ;) Dorg igt kita rakyat nie bodoh ke apa.. lagi plak selangor ramai orang muda yang semakin berani :D

ps: ammeNO tgh berusaha nak mendapatkan balik selangor.. muakakakaka!

LanaBusyBee said...

kak ila : memang nk mengaburi mata pun,tambah2 lak nk dekat pilihanraya ni..ermmm

ell : tu la, sbb tu masa PRU yang baru lepas selangor,kedah n perak tidak lagi memilih ammeNo hehehe..mmg pun, berusaha mcm2..media n tv depa punya,bias!! sapa yang hantaq bekalan air bersih pada kedah? selangor, perak dan penang..hari tu ada berbelas2 lori syabas di kedah bekal air, tima kasih nooo ^^

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...