Thursday, March 11, 2010

Perang???

Adakah anda semua sudah bersedia untuk menerima segala serangan yang datang ke atas negara kita? Negara kita aman, tapi apa jua keadaan juga boleh berlaku kan kan kan ..

Minggu lepas, selepas aku join besday party anak Badin, aku saja g melepak kt umah akak aku...sampai kt umah dia, aku tdoq ahahaha.." Laaaa, angah datang umah kita nk tdoq ja ka?" kata akak aku...
Petang dalam pukul 5.30 ptg, depa semua keluaq pi berjalan2..biasanya kakak aku bawak anak2 dia pi main kat taman permainan la...

Aku yang dah tdoq punya la lama, pun rasa sangat dahaga..lantas peti ais di buka...dan....

Ahahahahaha.....Ini yang aku nampak dalam peti ais...ahahahahaahahaha



Adeh, ni sure keja Mohammad Hadif la ni (anak sedara aku yg no 2).. Dia apa2 pun benda pun suka nk simpan dalam peti ais..tapi senapang mainan ni, aku tak tau lak apa motif dia letak lam peti ais ni ahahahaha...hadif hadif ^^


1 orang yang tak busy ^^:

treec00l said...

horny woooo.

ganas woooo.

ehehehe.

tinggi fantasi bdak kecik tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...