Thursday, November 10, 2011

Sindiket jual budak...

Dalam kereta masa tu ada aku, dua orang kawanku dan juga tiga orang anak buahku...kmi dalam perjalanan nk ke suatu tempat...

Tiba2 kereta yang dipandu berhenti...aku tanya kawanku,awat ni tiba2 berhenti? Dia kata, tu ada budak tu tahan....seorang lelaki di luar kereta mahu bercakap sesuatu...dia menghulurkan sekeping kertas untuk di sign....aik, bukan sapa2 artis pun dlm keta ni..

Katanya dia nk beli budak...budak yng berumur 5 thun ke atas,harganya rm180 seorang...kalau yang berumur bawah 5 tahun harganya rm400 kata laki tu sambil tengok2 anak sedara aku....

Aku dah rasa sangat berdebar2 ni..kakak ku amanahkn aku untuk jaga anak2 dia..boleh pulak ada orang nk beli...mana boleh aku kata...depa ni dah mcm anak2 aku sendiri dh...sayang sangat2 kt depa...

Tapi budk laki tu tak memaksa..lega aku rasa...tiba2 kawan aku yang memandu kereta tu, dia turun dari kereta dan bercakap pada budak lelaki tu...aku tak sure apa yang depa bincangkan...elok dia masuk blik dalam keta, dia kat"sorang budak kena ikut lelaki tu" ...WHAT????? Dia jual anak sedara aku??? Ni yng aku bengang niiiii!!!! Menangis- nangis aku tak bagi sambil peluk budak2 tu...aku rasa kenapa la dugaan mcm ni sekali??

Tiba2 aku bukak mata, laaaaa mimpi rupanya kekeke...tapi rasa mcm real kot...ish2...ni penangan leh mimpi mcm ni sbb sebelum tdo, ichak nk ckp dgn aku dlm hp hahaha...macam2...

Published with Blogger-droid v2.0.1

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...