Tuesday, November 22, 2011

Blog yang bagus untuk di baca, di renung bersama...


Ok meh aku nk kongsikan satu blog ni...promote pun ya jugak, tapi blog ni bukanlah mengejar traffik pun, sebabnya satu iklan pun xdak di blognya... tapi disebabkan beliau suka menulis, maka terhasillah blog ini...

isi kandungan blog ini boleh menjadi santapan rohani kita...asek nk baca blog2 gossip2 artis je kan, apa kata kita bersihkan hati kita...lagipun bahasa yang di gunakan di blog ni sangat santai, senang nk baca dan faham...

blog ni sesuai untuk para ibu untuk mendidik anak2...dan juga sesuai untuk kita kaum hawa...banyak yang belajar daripada kesilapan kita....

Blog ni adalah milik sepupu ipar aku, Kak Waridah...Kak Waridah ni dulunya seorang lecturer, tapi di atas permintaan suami untuk mendidik dan menjaga anaknya sendiri , beliau perlu mengorbankan kerjaya beliau demi anak2 dan suaminya..Mulianya pengorbanan yang di ambil ni kan...

Aku pun dah mengambil langkah pengorbanan yang berani...apa tu? nanti aku ceritakan di entry yang akan datang...

Oklah, selamat membaca yer ^^

p/s : nk ke blog kak waridah, boleh klik saja pada gambar di atas tu yer ^^

0 orang yang tak busy ^^:

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...