Monday, November 21, 2011

First time Ke Cameron Highland dgn groupon ^^

Ish2, kesian kan....aku ni dah keja di KL dekat 5 tahun dah...dok ulang alik dari Alor Star ke KL, KL ke Alor Star ntah berapa puluh kali dah...tapi xpernah lagi sampai Cameron Highland, sian kan? hehehe....

Penah ja plan dengan opismate, tapi tetiba ada keja urgent yang kena di siapkan juga time weekend, planning baik punya, last2 aku je la yang tarik diri huhuhu, sedeeey (T_T)

My Hubby dah pernah pi, tu pun first time dia pi masa rombongan geng2 opis dia...pastu dia dok kata xbesh la pi sana, boring la. hape laa..... memang la tak besh, sebab wifey dia tak ikut sekali, yer dak? hehehe....

Korang suma penah dengar tak Groupon.my? ala yang selalu buat deal jual2 kupon tu....selalu gak la aku dok mengusha kan, siap subscribe email lagi, takut terlepas deal yang menarik hehehe...dah banyak kali dah aku beli kupon daripan groupon ni, dah beli 3 kupon photobook, and now dah beli kupon hotel lak ehehehe....

ha daripada groupon ni la, aku beli kupon Hotel Equatorial Cameron Highlands, almaklumlah, tak penah pi cameron lagi kan, haruslah sambar satu kupon hehee..mula2 tanya my hubby, dia kata on ja, guna duit dia, haruslaaaah ^^...yeeeay akhirnya, boleh gak merasa nk pi cameron highland hahaha....

deal yang di tawarkan adalah seperti link berikut .. Tapi sorry la korang, aku baru nk tulis entry, masa ni kupon dah habis terjual sebnyak 400 kupon, gila la kan......

Yang beshnya kupon ni, harga bilikdi situ untuk 2 hari satu malam, harga asal Rm487...mampu ke wes kalau nk g untuk honeymoon kali ntah kerbapa kali hahaha....tapi dengan beli kupon ni, dapat harga RM168 sahaja...murah kan? booking lak kena buat seminggu awal, tapi ada tarikh2 tertentu yang tak boleh booking, contohnya time chinese ney year, hari federal, tu kan public holiday, memang xleh la nk guna kupon ni, haruslah amek cuti hehehe....

Kalau korang takmo terlepas deal2 yang besh, subscribe je email korang kt sini..

p/s : entry ni suka2 ja...terpromote lebih lak hehehe..nnt aku dah pi cameron, haruslah aku menulis entry berjalan2 yer ^^

2 orang yang tak busy ^^:

muneyp said...

harnimuns ke?hahaha

ChibimarukO said...

ruby dh try ka??wahh aku pun nk try gak..aku pun ada gak dpt via email groupon neh..tgok mcm menarik..tp tak berani lak nk try..pasni blh tgok2 blk pakej2 yg ada...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...