Tuesday, October 19, 2010

Yeah ...Ticket Last Minute to Showcase Maher Zain

Maher Zain...dia popular sejak mai malaysia ni...padahal dia dh berkecimpung (ceewah ayat) tahun 2009 lagi kot...dah lama dah...
Aku pun leh kenal dia dari fb la...pastu hubby munchy la dok bgtau, yang paksu dia asek dok pasang cd Maher Zain ja masa balik kg retu..dia pun minat...

Pastu baru2 ni, Maher Zain datang malaysia..so ada la showcase dia...ada gak sesi bertemu dengan peminat...tapi aku xambik port sgt la...suka dengar lagu ja...dan aku tau yang company aku ada beli tiket tuk bagi pada customer...so, xpa la...xkisah dan xmengharap pun...sekali....ada tiket lebih, ada customer yang tak leh nk pi showcase Maher Zain tuh...dan aku dapat offer tiket tu pun dah pukul 6 ptg, Alhamdulillah, wlupun dpt lmbt, tapi ok la tuh kan..tiket lunyai pun leh gak masuk hehehe...time tu aku otw balik ke rumah...pecut xyah kira dah ahahaha, seb bek xdak apa2 yang berlaku huhuhu...

tanya hubby munchy, mintak izin dia..wlupun dok jauh, kena la mintak izin kan huhuhu...dia mcm jelez, dia tanya aku, kalau dia tak bagi aku pi macam mana? aku xpi la...cakap laki kena ikut wooo....tapi dia acah ja hehehe.....xpa la dear, tahun depan kalau ada konsert, b xharap tiket free, nanti b beli dua tiket, kita pi tengok sesama naaaaa hehehe..

so malas nk cakap banyak, jom layan cerita bergambar hehehe...

showcase start pukul 8 malam...pukul 7.03 minit dh masuk waktu maghrib, jgn ingt kitaorg dtg showcase ni xsolat lak tau, siap ada surau semua, kan negara Islam, kemudahan surau sangat senang...beratur bergambar..time ni dah pukul 7.30 mlm....

 ni adalah pandangan dari tempat aku duduk..tepi..tapi nampak gak la kan..what do you ecpext from RM70? ok la tu mcm ni kan, nk dok bebetul depan bayar la RM200 kan hehehe...Sekali aku duduk sebelah Dila, housemate aku la ahahaha...dia bgtau dia terjumpa dengan Fazura..so aim aku, nanti dh abeh showcase nk bergambar dengan fazura...sekali dia balik awal la huhhuhu.....

 Host showcase malam tu ialah Wardina dan juga Fitrie..
 .
Pembukaan showcase by Inteam...besh gak lagu2 dia...memberi semangat...

 pastu diikuti pulak oleh Aisyah...lemak merdunya suara Aisyah ni, maintain jer suara dia...sayu dengaq wuwuwuwu

 dan kemunculan yang dinanti-nantikan, Maher Zain ^^....dia senyum sangat sweet...bagus la dia ni...berdakwah di dalam lagu...dan dia sangat la sporting ^^

 Kecik je Maher aku nampak dari atas hehehe..nasib baik ada skrin, leh gak nmpk muka dia hehehe...

dan sesi bergambar dengan artis malaysia lak hehehe..
comelnya wardina, mcm anak patung dah ehehe...

nk bergambar dengan Maher Zain, dia dah awal-awal lagi dah balik, so bergambar dengan poster dia je la hehehe....
tiket and the badge..badge tu beli tshirt kt bawah ni dapat free..
korang nk beli tshirt ni? senang ja, xyah nk pi showcase pun, siap boleh beli on9 lagi heheh...ni beli kat Brotherood Art ..membeli sambil menderma...Company aku penah deal buat tshirt dengan Brotherhood Art ni, memang besh kain dia...so xnyesal kalau beli dari ctu...tapi aku bgtau siap2, baju yg design seperti di atas, hanya ada free size je tau...

the badge...xdaknya dpt merchandise, suma kena beli la huhuhuhu....

Besh sangat dapat pi Showcase ni...Insyaallah kalau Maher Zain mai lagi, aku akan pi lagi...beli tiket awai2...Tenang bila dengar lagu2 dia...Now, ipod aku ada lagu Maher Zain saja hehehe...Iphone? Iphone aku ada kt kedai lagi ngahahaha....

p/s : selalu dok nampak mcm Justin Timberlake version berisi ja Maher Zain ni...Ish tak baik la ruby ni huhuhuhu....

1 orang yang tak busy ^^:

Kolat said...

seronoknya jumpa Maher Zain! Suka beliau jugak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...