Saturday, October 9, 2010

First Cheque from Nuffnang


Yeeay!!! Ni lah first time aku dapat cek dari nuffnang...aku bukan seorang blogger yang tegar, yang update blog sehari sampai 5 kali...aku update blog jika ada mood dan ada benda nk diceritakan...so memang susah la nk dapat income dari blog kan hehehe...
Lagipun iklan nuffnang yang ada kt dalam blog ni, hanyalah sambilan saja...bukan nk buat sumber pendapatan pun..at least ada la gak kan...tak dak la banyak sgt pun, tapi boleh la beli sesuatu dengan duit ni,Alhamdulillah...Apa yang aku beli?? tunggu next entry hehehe...

Dah lama aku letak iklan dari Nuffnang ni, tapi aku penah privatekan blog aku, sebab tu la dia xaktif...pastu dah public balik, so barulah masuk sikit2...ada laaa sikit...

p/s : thanks pada blogger dan silent blogger yang masuk dalam blog ni dengan klik iklan...for sure korang klik iklan tuh, sebab korang berminat dengan iklan tu kan? hehehe...

1 orang yang tak busy ^^:

Liza said...

wah, sudah masyuk, congrats!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...