Monday, October 18, 2010

Fazura yang Friendly xoxoxox

Aaaaa sukanya...korang suka tak kalau artis yang korang minat, respon kt korang?  Aku rasa sangat dihargai hehehe...

Kejadian ni telah berlaku pada hari sabtu yang baru lepas ni...masa ni tengah ada cerita cerekarama lakonan shiela rusly dan norkhiriah - Berdosakah aku...

sambil tengok tv, biasa la kan, of coz la layan fb gak, sekali tengok pelakon pujaan aku tulis status tengah tgk cerekarama..so saja2 la aku pi komen kt wall dia..ha la, cerekarama tu ckp loghat utara, tapi mcm xberapa nk jadi, tapi ok je la kan...

ok2, malas nk cita panjang2, korang tengok sendiri la komen dari aku tu hehehe....

Cuma sangat terkilan xsempat jumpa Fazura masa showcase maher zain tuh...xpa, nnt kalau ada event avon ke, sure aku akan pi hehehe...

Kalau korang suka fazura gak, like je kt fan page dia..dia ada masa, dia jawab je...kalau nk kutuk, sorry ek, pi main kt tempat lain okeyh!! heeeeeeeee.....

2 orang yang tak busy ^^:

LanaBusyBee said...

klu damn like fazura, baru nk like ke? ahahaha belum betul2 minat lagi nih hehehehe

Liza said...

i've met her once, mmg sgt friendly, mintak ambik gambar pun dia ok jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...