Monday, October 25, 2010

Makeup part 1

Hi gurl!! ^^ ermmm cik ika kita ni, nk belajar makeup..ada dia tinggalkan komen masa aku beli makeup elianto tuh...adeeh la, akak ni bukannya pandai makeup pun dik ahahaha, akak pun belajar dari you tube jer dik...tapi demi ika, akak nk gak la kongsikan dengan ika heheehe..

hubby aku penah kata kt aku " emmm b ni, bila buang makeup baru la nmpk bekas2 jerawat tu, kalau x nmpk licin ja muka" ha kan kan u all...see, makeup boleh menutup kesan2 jerawat dan menambahkan seri wajah kita hehehe...

muka aku yang tak bermakeup langsung, akan nmpk parut3 jerawat yang tak mau hilang...bila dh hilang tumbuh pulak jerawat baru adeeeh laaa....comot je kan huhuhu


so lepas makeup jadi mcm ni la, berseri2 ahahaha...aci x pakai pic pengantin? aci je la kan hehehe...see mak andam makeupkan aku smpi nmpk pipi kurus, padahal ahahaha...yer2 aku tau, memang sangat tidak adil menguploadkan gambar yang bukan makeup sendiri...nanti ya, aku upload, kita bersambung ke part2 lak ahahaha....

1 orang yang tak busy ^^:

~owh~ said...

Kak ruby... pliz do teach me in detail... hahah
nak cantik jugak! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...