Saturday, October 9, 2010

I-City

Lama sangat dah aku teringin nk pi kota cahaya lampu ni atau lebih dikenali sebagai Icity...

First masa aku pi Icity, masa tu free lagi..tutup pun awal, kul 11 malam dah tutup dah, so aku dengan tunang aku (iaitu hubby munchy la kan ^^)  beserta dengan Hoe dan Amer serta awek Amer, hanya terpaksa melihat pokok-pokok lampu dari luar saja...sat aku nk cari gambaq yang kami tangkap kt luaq icity tu...sat na...

ha ada gak, tapi sekeping saja ahaha...ni pun tunang aku la ni...nk tiru aksi moq hehehe...
disebabkan dah tutup xleh masuk, amek gambaq dari luaq pun jadilah kan heheheh...


 minggu yang lepas, adik beradik sebelah hubby datang KL sebab ada  kenduri kt kg melayu subang tu...so ramai la yang datang, meriahnya, besh ^^...

memang planning awal2 nk pi tengok icity tu...kononnya pukul 9.30 mlm dh ada kt icity, then kul 11 nk g tengok wayang la kan...hubby aku, mengidam nk tengok wayang 3d, so beli la tiket on9 cita resident evil version 3D punya...sekali, terlari planning daaa...ni gara2 ada makan2 kt rumah sepupu hubby..apa lagi, nk berkumpul suma bukan senang kan hehehe...

so, aku dengan hubby sepakat je la, burn saja tiket wayng tuh huhuhu...xpa la, family first right...bukan selalu leh dapat gather together pun kan...duit burn pun, xpa, boleh cari lagi duit tuh kan...

so kami bertolak dari kajang perdana pukul 10.30 malam...sampai di icity lebih kurang pukul 11.30 dah...ingatkan dah tutup, rupa2nya, depa bukak dari pukul 6 petang sampai 6 pagi, ha ok la kalau mcm tu kan...sian kt sepupu dan hubby aku yg datang dari aloq staq ni kan...

tapi kan, seingat aku, dulu member aku bgtau nk masuk free ja, la ni, dah kena bayaq RM10 tau untuk parking huhuhu...xpa la...bayaq je la

so apa lagi, jom la layan gambaq ni heheheh....

sapa yang ada camera yang mempunyai function sweap panorama, leh la capture mcm kt atas tu...cantik kan heehehehe...

my hubby munchy...(kalau aku snap pic ja, sure canrik, kalau dia yg amek, ermmmm, nmpk aku gemuk ja, u saja tau yang huhuhu)
 
cantikkan?? aku tunjuk gambaq2 ni kt anak2 sedara aku, suma pakat nk pi...depa kata"nk pi taman lampu" hehehe...so tunggu je la aku update pi icity dgn family aku lak hehehe
aaaaish, xmcm umoq 28 la hubby ni ermmm...

us...thinking our future
k, dah la tuh...so sapa teringin, pi la...sediakan camera yang berkualiti untuk menangkap gambaq yang cantik..
p/s : hubby mcm teringin DSLR lak, emmm xyah la kot kan....

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...