Tuesday, October 12, 2010

Duit dari Nuffnang

Yeeehaaa...sambung entry yang semalam ek....Hasil daripada titik peluh kawan-kawan yang klik pada iklan nuffnang aku, dan juga titik peluh aku menulis entry di blog supaya iklan terpapar, aku rewardkan diri aku dengan benda di bawah ni...ahahahaha...set barangan kosmetik dari elianto...ala murah je pun, tapi ok la kan...aku guna kesemua duit dari nuffnang tu, dan dapat benda seperti di bawah ni...(biasa la perempuan)


nanti kalau dapat lagi cek, aku rasa macam nak buat contest je la ermmmm.....

motif aku beli barang2 ni, at least nampak gak aku guna ke mana kan hehehe.....nk beli guna duit sendiri?? tunggu gaji la, tu pun belum tentu nak beli hehehe

p/s : hubby, lupa la nk bgtau u, i beli brg2 ni, boleh kan? hihihi u xbagi, i dah beli pun ^^

3 orang yang tak busy ^^:

[leily.laily] said...

perghhh.. byk gak hasil rembatan tu..
mesti lebat gak $$ dr nuffnang tu ek.. hihihi, pepun , enjoy la ek dpt duit pree.. :P!!!!

Alida Ali said...

byk ke dpt first ni...

~IekaZakaria~ said...

kak ruby.. syioknya...
leh belajar make up ngan kak ruby ni... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...