Wednesday, March 2, 2011

Maher Zain Live in Concert

Busy kan lana??? Sampai tak dan nk berblogging...dah tu, nk blogwalking lagi la...

Ada event kt opis lana keja ni...so byk benda yg lana kena tolong dan selesaikan...tapi kehangatan maher zain masih terasa...

Panjang kisah bermula nk pi tengok konsrt ni...tp lenguh lak menaip satu jari di hp ni hahaha...

Nanti2 je la lana cita yer...ni mcm kasi pemanas entry la hehe...
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 orang yang tak busy ^^:

iLa SaHaR said...

apa pun congrate, coz dapat cabutan tiket murah... ok dak seat tuh?

Emma said...

wow..depa pi konsert Maher Zain ka? Dengan Hubby Munchy tu ka? syok ka?

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...