Tuesday, May 10, 2011

Bersabarlah hati....

Kenapa ek? kenapa orang suka nk menguji kesabaran kita? oh bukan, Allah yang nk menguji kesabaran kita dengan terjadinya pelbagai perkara pada diri kita....

Hanya bersabar sajalah...Sabar kan separuh daripada iman...hurmmmm....

Masa aku susah, xdak orang pun nak tolong...aku tak minta pertolongan orang, aku selesaikan sendiri...kalau dah tak boleh sangat baru mintak tolong...tapiiii, ada sesetengah orang belum apa-apa lagi dah mengungkit aku tak menolongnya....tak terpikirkah dia, dia tak menolong aku pun dahulu...rasanya dia dah banyak mendapat kesenangan berbanding dengan aku yang masih terkapai-kapai mencari hala tuju hidup ini...tolonglah belajar hidup berdikari...

Ya Allah kau tabahkanlah hati ku ini..Kau kuatkanlah semangat aku yang tak berapa nak kental ini..memang hidup berdikari sepanjang aku di KL ni, seboleh-bolehnya aku lakukan semuanya sendiri, tak mau menyusahkan orang lain...tapi apabila fikir balik orang yang tak pikir untuk selesaikan sendiri (nak harap orang tolong ja) naik lemak la tuh....

arghhhh apa aku merepek ni? ntah la, mungkin kena banyak bersabar dan bersenam kot ahahaha.....

1 orang yang tak busy ^^:

Anonymous said...

ya la.. sabar tu kan separuh dari iman....

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...