Wednesday, November 10, 2010

My Baby Blue ^^

Happy Besday yang kedua tahun buat Baby Blue hekhekhek..dah dua tahun kan, sangka sungguh...dari mana dapat nama Baby Blue, En Flip la bagi nama disebabkan kaler dia biru yang light2 so baby blue la jadinya ^^, mcm besh lak,pastu terus melekat..walaupun baby blue sekarang ni calar balar, lagi teruk daripada ni lagi, aku redha..calar saja kan...tapi rasa terguris gak la huhuhu

Macam biasa dedicate ucapan tuk Baby Blue mcm tahun lepas gak ^^ ..semoga sentiasa sihat dalam kondisi yang baik yer ^^..kali ni aku parking cantik2 dah, rela bayar perking RM3 sehari tak pun g keja awal untuk berebut parking dalam kotak hehehe...

Tahun ni agak mencabar nk renew roadtax, disebabkan aku ada banyak saman. Tapi Alhamdulillah, proses membayar insuran dan renew roadtax berjalan dengan lancar dan jayanya tanpa menghabiskan membayar saman parking ahahaha (tapi aku akan bayar gak sikit2, sebab tahun depan 28 hb 2 2011, akan disenarai hitamkan bagi mereka-mereka yang masih mempunyai saman yang belum di bayar)..

Renew insuran aku bagi akak aku jer settlekan..so kalau ada sesiapa nk renewkan insuran keta, leh ja kasi kt akak aku buatkan (insuran maybank etika), kasi cover note insuran yang tahun lepas punya,pastu geran keta dan alamat korang..sat saja dia buat..Pastikan korang ada duit di dalam akaun maybank, supaya pemotongan bayaran insuran senang dilalukan..pastu akak aku suh aku isi dalam myeg untuk renew roatax..pagi aku isi, petang tu dah dapat, cepat kan^^...tapi macam biasa la, mana ada servis yang percuma, dah sah2 kena bayar servis pada myeg tu RM6 gak la..sesuai la untuk orang yang malas sibuk kan ^^..

So Baby Blue akan balik kg raya haji nanti, sebab kawan dia kancil dah kena jual huhuhu... so khidmat baby blue amat diperlukan ketika hari raya nanti ^^...

2 orang yang tak busy ^^:

ila saHar said...

baby blue dah renew roadtax ye....
si merah rempit tuh... roadtax buat sendiri laie mencabar...hahahahahha

eh aku tag ko kat contest nie

http://ila-alia.blogspot.com/2010/11/sape-nak-hadiah-free-dari-paris.html

anita_hanapiah said...

hepy besday baby blue..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...