Thursday, November 25, 2010

Silap tengok jam arghhhhh

Adeeeh la..julingkah mataku ini? sengetkah jam itu? arghhh tensen....

aku dah 2 hari berpuasa ganti..ala orang pempuan kena la puasa ganti kan...so memandangkan hari ni hari Khamis, elok puasa ganti dan puasa sunat sekali, aku dah ready berniat semalam...

sebelum tidoq dah set jam nak bangun kul 5 pagi (oh ya, aku dah tdoq awal sekaran ni, kul 11 malam dah tdoq yeeey ^^)..sekali aku terjaga, aku tengok jam oooh baru kul 5.30 pagi, cepat2 buat air soya dan berbekalkan sebotol air kosong...aku pun minum sambil bukak laptop ni ha....sekali hambek hang!! jam kt laptop dah pukul 6.30 pagi aaaaaaaaaaaaaa apa ni? aku dah minum setengah dah air soya tuh.....


ermmm kesimpulannya xpuasa la aku huhuhuhu..sayangnya sebab hari ni hari Khamis huhuhu....xpa la ruby, minggu depan kan ada lagi kan...awat la mata aku ni susah sangat nk tengok jam analog, kena beli jam digital la, terang lagi nyata huhuhu...


p/s : korang dah ganti puasa ke? elok la ganti puasa di hujung bulan yang sengkek ni, jangan nk tunggu masuk bulan ramadhan tahun depan baru kalut nak ganti..aku suka ganti awal2 disamping boleh menguruskan badan secara sehat, tapi hari ni arghhhhhhhh.........

7 orang yang tak busy ^^:

EmanTheHalia said...

tala rezeli lah~ hehe

LanaBusyBee said...

eman : thanks 4 drop by ^^ tu la, burrp Alhamdulillah, kenyang makan bihun dah hehehe

cik selamah kundang said...

woi.kata posa pastu bantai bihun?

Redbloodsnow said...

alololo...cian. xpe² next week khamis puasa ea n make sure x salah tgk lg taw...hehe

hans said...

bagus weih ko
kawan2 aku nak dekat ramadhan la baru nak ganti

P/S :Dasyat! Memang Dasyat! Kepada Lelaki! Awas Jika Anda Berjalan Keseorangan!

P/S : Kutipan Filem 2 Alam? Korang Tahu Ker Dah Berapa Juta? Meh Tengok Sini

LanaBusyBee said...

cik selamah : wes, kan aku kata xposa, dah tu member aku kirim nasik kerabu, xkan aku beli kt dia ja, beli kt aku sekali la ahahaha

zie : tu la, kali nk nk telek bebetul, jam hp pun pasepa ntah xbunyi, ke i yg xsedaq kot hehehe

hans : ala hujung bulan, tgh kering, posa la, posa ganti n sunat sekali hehe

dr.anonymous said...

hahahaaha cool! xpe.. niat ade :) inshaAllah dapat nye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...