Thursday, November 11, 2010

Blog Review - 1 Hari 1 Blog di Riwayat Hariku

Yeeehaaa...ini sudah bagus...Ada blogger yang rajin, eh xde la, bukan rajin la, tapi tersangat rajin okeh, sebab buat Blog review 1 hari 1 blog di Riwayat Hariku..En Sop sangat la rajin, yang beshnya traffic akan bertambah la...tu sure korang mesti besh nya, aku pun heee~~~...
so apa tunggu lagi, pi join lekaih, senang ja pun ^^

sebab aku join blog review ni, nk gak tengok pendapat orang lain mengenai blog aku ni kan..ye la, besh ke x blog aku ni ha, ka syok sendiri jer?? emm mayb ahahaha, ke sebab aku xlawa, so xramai yang datang? mayb tu salah satu faktornya jugak kekeke...
antara sebab lain, aku jarang blogwalking la, kt opis mana leh selalu sgt nk berjalan2, jalan2 buat kopi leh la :P ahahaha...balik umah dah penat kroooh je la :D , aku ni kalau blogwalking, aku akan baca blog dia, apa intipati dalam blog dia...pastu kalau besh aku follow n tinggalkan jejak, kalau xbesh, aku pi bukak blog orang lain lak, sampai la seterusnya mcm tu hehehe...
kadang2 seminggu x update pun  blog ni...terbiaq saja...tapi aku janji nk update sesuatu yang bermanfaat kepada semua, Insyaallah kata Maher Zain dalam lagu dia hehehehe....klah, sambung keja balik, kang xsiap keja lak ^^;

2 orang yang tak busy ^^:

iLa SaHaR said...

sama la.. hehehe nak tau pandangan org terhadap blog kiter kan kan kan

gnesop.com said...

terima kasih kerana sertai program ini..
sependapat dengan Ila Sahar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...