Tuesday, November 23, 2010

Me + My Pink Stuff

Hi korang...jom pakat2 join contest Mama Gee ni...Aku leh jadi follower dia pun sebab Mama Gee ni pun suka deco2 english style..besh kan kalau ada orang minat yang sama teheee ^^

so baru-baru ni ( agak lama jugak la, aku je yang lmbt kekeke) Mama Gee ada buat contest yang bertajuuuuuk........Me+My PINK Stuff..haiyooo dah telah2 aku nk join ahahaha...pempuan kan, xlari dek sukakan pink hehehe...

so korang yang minat pink tu meh la join jugak, senang je pun ^^

Syarat-syaratnya
  1. WAJIB jadi follower mama ye..- uish dah jadi dah ^^
  2. Buat 1 ENTRY pasal contest ni. Masukkan Badge Contest di atas 2. {kalo takleh save gambar tu..uols print screen dan edit kat paint...hehe kena berusaha sket ya}- ni tengah buat ni agagaga =D
  3. Letak gambar uols dengan APA SHJ brg yang berwarna PINK. Pink sajork, biru, pepel, hitam tak bley ya..hik3...Kereta, kasut, baju, tudung, teddy bear, tong sampah, pensel..apa2 sajelah asalkan barang tu pink...Jgn letak gambar barang je...gambar uols sekali mesti ada..buatlah aksi GEDIK2 sket...hahahaaha...{gambar tu bioo clear ya..yg kabur2 reject}- gambar yang dipertaruhkan ada kt bawah ni ha ^^
  4.  Last sekali tulis kat bawah gambar tu 'I'm a BIG FAN of MamaGee's blog!!" dan LINK kan kat BLOG MAMA {hik2...sapa tak tulis ni..out terus..} - ok sudah ^^
  5. TARIKH TUTUP : 29/11/10 kul 8 PM
I'm a BIG girl eh bukan laaa, I'm a BIG FAN of MamaGee's Blog!!!!

Gambar di atas adalah gambar yang dipertaruhkan..apa yang pinknya?
  1. cadar aku wewiit english style ^^ pink color
  2. langsir yang menghiasi di kepala katil - beli kt nilai langsir tuh pun pink color
  3. sticker wall bunga2 pun pink color..dan wall pun pink color gak..oh pendek kata memang aku minat pink rupanya ahahaha
  4. baju pengantin aku tu bukan aku punya, so xtermasuk dalam my stuff la hehehe
P/s : semua deco sendiri, jimat kos, dan bilik akan sentiasa jadi bilik pengantin walaupun dah 6 bulan berkahwen hihihi...

Ok dah MamaGee, lana dah buat aksi paling gedik dah ni agagaga..malu eh...malu wooo ahahaha...ok harap2 MamaGee accept ek entry lana ni..Tq MamaGee comel ^^

2 orang yang tak busy ^^:

Ogy said...

Tq ya join contest mama...gudluck :)

ruby bieha said...

wah join juga.. gudluk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...