Sunday, November 14, 2010

Bayaq saman PDRM cepat, nanti kena black list

Salam n hi all ^^...macam na hari ni? ada ok? hehehe

aku nk bagi peringatan la pada semua..berikutan daripada saman aku yang banyak, aku sangat la fobia dengan saman2 polis ni...walaupun hanya lah saman parking je pun...

memang aku buat roadtax lepas jer..pastu servis myeg memang la tip top, pagi bayar roadtax, petang dah dapat...sapa-sapa yang penah masuk myeg, sure alert dengan countdown ni...mula2 aku tak paham gak la kan, sampai la aku ternampak iklan kt tv...ohhh rupa2nya polis nk selaraskan semula senarai hitam...tarikh nk diselaraskan tu ialah pada 28 hb 2 2011..memang la lambat lagi, tapi kalau ada saman yang banyak2?? mampu ke korang nk bayaq sekaligus?

mcm aku ni, aku nk bayaq saman sikit2 walaupun tak mengganggu proses pembaharuan lesen kereta, dan xmo dah bagi ada lagi saman2 ni...semak la tau...lagipun sekarang ni, aku dah parking kt parking yang berbayaq dah...Insaf dah...

takut nanti tahun depan, polis strict, semua saman bernilai rm300 ke, xde kompaun ke, ha sapa nk tau kan...so hati2 la yer, dan marilah kita membayar saman...sapa suh buat salah kan hehehehe


5 orang yang tak busy ^^:

Liza said...

thanks for the reminder, liza pun ada a few nak kena bayar

*loue me* said...

kete fam aku pn kene gk.2 kereta, dok ada 7 saman.jenuh nak bayaq pasni

LanaBusyBee said...

liza : sama2...sharing is caring ^^ marilah kita sama2 membayarnya hehehe

reen : baru 7 saja, aku ada berbelas2 hahaha...kaih2 bayaq :P

*loue me* said...

mak aih..ang lg canggeh naaa

khairilhusni said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...