Friday, July 30, 2010

My Makeup Artist

Hi all...how's ur friday? syok la tuh, nk jumpa weekend kan hehehe...ok2, aku janji, ni entry terakhir pasal preparation aku...pastu, terus aku upload gambar2 masa kenduri saja hehehe...

Ni pasai makeup aku lak...aku nk mcm natural tapi cantik...ada dua orang makeup artist aku, sorang berbayar, sorang foc hehehe...

ok, untuk akad nikah aku, akak aku la yang makeup foc tu hehehe...natural saja see, see ^^(klik pada imej tersebut untuk tumbesaran gambar ^^) simple saja, lipstik pun x tebal.

And now present you my makeup masa kenduri sebelah aku....cantik x? cantik x? ahahaha....nampak sangat menyerlah kan, i like ^^...cuma aku kurang berpuas hati kt kening tu saja, jadi lain terus kot muka aku kan huhuhu...dan aku rasa, aku suka kening lebat aku yang asal, xpa la, nanti tumbuh balik kan ^^...

makeup artist aku ni adalah member masa sekolah bahiyah dulu..cik ct fatimah zahra... aku boleh percaya amek dia sebagai juru makeup aku pun sebab, aku tengok dia makeup diri dia sendiri pun cantik, apatah lagi untuk orang kan...dan cik ct ni gak, memang makeup artist pun, berkenan nk amek dia, selepas aku tengok dia makeup member aku Nashroh, cantik okeyh ^^..

Harganya tak la murah, dan tak la mahal..bagi aku kalau dh smpi rm300 tu memang mahal la, so dia kurang dari rm300 la, harga standard...yang beshnya, dia datang rumah, so makeup di rumah saja..masa kenduri aku, dia datang kul 8 pagi,OMG!! aku pun tak mandi lagi ahahaha...tapi makeup dia memang tahan smpi ke petang tau, dan sentiasa cantik ja, xpecah2 or comot2....

Dan ni adalah makeup dari kakak aku la untuk majlis sebelah hubby munchy..tengok kening aku tuh, jadi nipis, menampakkan aku garang lak huhuhu..tapi aku xsuka kaler lipstik yang kakak aku pakaikan, kaler purple, kaler liptick kalau real punya memang la cantik, tapi bila dalam gambar, nampak sangat pucat, huhuhu xsuka la....

Ok sentuh pada tudung yang aku pakai masa ketiga2 majlis, aku pilih bawal exclusive,yang ada batu2 swiss tuh ke swosrizki (xreti nk eja la ahahaha) ntah...napa tak pilih tudung yang ada awning tuh? Hubby munchy aku dah warning awal2 okey..dia xsuka aku pakai tudung awning tuh, dia kata aku tak sesuai pakai tudung tu, nanti pipi macam terkuar2 dari paksi tudung ahahaha..tengok ja la, pic aku masa bertunang pakai tudung awning tuh, dan memang tu kali last aku pakai tuk majlis2 mcm ni, prefer pakai tudung bawal lagi, walaupun susah nk di bentuk, tapi ada caranya ^^...

Nampak x ketembaman pipi di situ? ahahahaha..dan aku mau tegaskan disini (ceewah) masing2 mempunyai citarasa yang berbeza, terpulang la kan ^^...kalau korang pakai, korang tak rasa tembam, ok la, tapi tidak bagi aku hehehehe..

Klah, sekiaan~~~~

1 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...