Friday, July 2, 2010

Selamat Pengantin baru Aida, Roslaila dan Matkie

Hi all !! rindu aku x? ahaahaha, ada ka yang nk rindu hihihi....

Ermmm....mood cita kenduri kawan2 dulu la ek...Nanti2 aku kongsi cita pasal hari-hari bahagia aku lak...

Okeyh, bermula 5 hb 6 sabtu, aku dah bertolak balik kg bersama dengan anak sedara aku nurin qistina dan juga member aku nurul ain..ain ni memerangkap awek kepada kawan tokwan, hehehe paham x? baca ulang2 kali sampai paham tau hekhekehk ^^...

So perjalanan start kul 10 pagi...Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan aku sampai di kg dalam pukul 5.30 ptg memandang ada beberapa jalan yang jem huhuhu..

setiba di rumah di kg, rupa2nya tokwan a.k.a tunangku bersama parent dan kakaknya, sedang berada di rumah ku hihihi...rindu rasa hihihi

Bermulalah perjalanan jalan2 makan kenduri...aku pergi bersama anak sedara aku dan adikku..dan bertemu janji di rumah aida dengan haiza dan ein...haiza dan ein ni memerangkap member masa matrik kmp arau suatu ketika muda dulu hehehe....

Rumah aida ni kt sg petani..dan aida juga merupakan member yang agak rapat dgn aku, bukan agak kot, memang rapat lah, smpi jelez2 hehehe...(pssst aida, aku tingat dulu masa matrik, hang dgn leha jelez sebab salah sorg rapat dgn aku hihihi, lawak kan )..kini masing2 dah bersomi hehehe...

Tahniah beb, akhirnya, itulah pilihan hati hang ^^...masa pi umah hang retu, aku dah pi masuk belek2 bilik hang wes, ingtkan hang ada, rupa2nya kt kedai huhuhuhu...


Bilik pengantin ni..aku suka, nice and simple, xdak la nk beropol2 segala bagai, nice n simple kan sweet ^^..pastu gubahan hantaran, guna bekas tu, memang sangat marbeles dan gojes...macam bekas tuk gong xi fa chai pun ada, tapi memang sgt cantik, first time jumpa bekas hantaran mcm ni, lain dari lain lah ^^...


Pengantin dah sampai...aku tengok aida agak kekok sket..awat hang xsenyum wes? neves sgt ek sebab sampai lambat dari kedai? hehehe, rilek2 sudah...apa2 pun hampa memang sepadan lah...

Aku doakan moga hampa berbahagia selamanya...masa aku tgk hampa dua ni kan, aku rasa nak nangis pun ada, sebab, ntah la, mcm sebak, sebab minggu depannya aku lak kawen ahahahaha



Sorry aida, aku pandang hang dari jauh ja, dan bye2 mcm tu ja...nk pi kacau hang, hang dok kalut 2, malas nk tambah kenevesan hang tu hehehe...lagipun haiza dan ein dok tgk dari jauh gak, aku ja yang dok kalut2 amek gambaq hehehe....

Dalam pukul 12.30 ke pukul satu, aku, haiza dan ein berangkat untuk pergi kenduri di rumah roslaila pulak di merbok..Rosalaila ni plak, memerangkap member satu teknik balik pulau, satu kelas masa sekolah teknik dulu, dan juga satu kelas masa matrik KMP Arau..Dan aku juga selalu bertandang(muka memang suka tdoq umah org ahahaha) ke rumah dia..biasa la, merapatkan silaturrahim...dan sesungguhnya, roslaila sangat berseri2 wajahnya, heppy ek? cecece dan sesungguhnya aku tak sangka hang dah kawen wes, tingat dulu masa matrik, hang suka tdoq, sama gak mcm aku ahahahaha...

See, sangat berseri2 kan wajah pengantin ni ^^Tahniah ros ^^
Aku sangat tidak sangka hang dah kawen ros ^^..apa2 pun aku tumpang bahagia...semoga berbahagia selama2nya...teringat detik2 sukar kita masa kt matrik dulu, sampai nangis2 kan sbb takut pointer rendah, sampai berangan nk jadi pramugari kalau pointer rendah ahahaha, lawak2, Alhamdulillah, kita berjaya melaluinya, dan kini hang sudah bergelar sebagai seorang pendidik, tahniah ros...mesti cikgu asmawati bangga dengan hang ahahahah :D i'll miss that time rose :)


Alamak, apasal gambar aku nmpk mcm......erm malas nk cakap, ilusi ja tuh wakakaka...


Ros bersama suaminya yang nice...tahniah ros ^^


Dan bersama puan farah a.k.a wan salmi ^^....dia member aku masa teknik balik pulau dulu, kami satu kelas la dengan roslaila, suka dok main pantun dalam kelas, sekarang aku suka main pantun dengan somiku hehehe...alamak beb, thanks belikan aku wrapping paper retu, lupa lak nk bayar, xpa la, hang sedekah ja kan hehehehe...

Dalam pukul 3 ptg macam tu, kami pun berangkat mahu ke pokok sena lak, kenduri matkie..matkie ni lak member satu matirk kmp, arau gak dan juga member satu kuliah dengan aku masa utem dulu..so, dah alang2 umahnya dekat dgn umah aku, pi ja la umah dia kan hehehe...

Dan masa aku sampai, pengantin baru ni tengah bergambar di atas bumbung rumah...eee sweet sgt ^^...Heary, aku cilok pic hang ni na kekeke... Dan heary merupakan OP(official photographer) tuk wedding depa, dan juga aku nnt hehehe...

Pukul 6 petang baru balik rumah...owh sangat memenatkan, tapi besh dapat menghadiri kenduri kawan2...semoga berbahagia yer

1 orang yang tak busy ^^:

cik selamah kundang said...

selamat pengantin baru semua

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...