Tuesday, October 27, 2009

Hari Selasa yang Sedih (T_T)

Mula2 mood di pagi hari ok saja...cuma xbesh bila batuk xhenti2...hurm...kena pi amek ubat gak ni....

Bersama2 Dila melangkah ke kereta...Memandu dlm keadaan tenang..Pi amek sue..

Berkumandang di radio Hot FM mengenai perbincangan tentang panggilan hangit yang di tarik balik oleh si suami..(aku xpasti sgt, tapi lebih kurg mcm tu la) Si suami mula2 ingin menghangitkan isterinya dgn berpoligami, dan akhirnya dia menarik balik kerana betul2 ingin berpoligami...Hurmmm...So si suami meminta pendapat dari pendengar2 Hot FM...Mcm2 gak pandangan, tapi dia kena pandai la membuat keputusan....

Penyampai radio berjaya memanggil si suami..Di antara penjelasan si suami, dia tidak sangka benda ini boleh berlaku, dan dia mengatakan yang masalah dia itu hanyalah mereka bertiga yang tahu.Dia kata lagi, dia xnak isterinya melayan emosinya bersendirian..Aku, Dila dan Sue diam ja mendengar kisah itu sambil kereta di buai pergi menuju ke destinasi.

Penyampai radio memberi peluang kepada si suami untuk memberi kata2 kepada isterinya. Antaranya berbunyi " Walau mcm mana pun, saya masih sayangkan dia..I love u sayang"ujar si suami dengan nada yang cool dan penuh kasih sayang..

Tetiba........sob sob sob...Air mata aku berlinang...bukan bertakung lagi dah, meleleh dah..Dila pun sama hehehe....

aaaaaaaaaaaaaa rasa sedey sangat...Aku bayangkan kalau jadi kat aku...Aaaaaaaaaa tidak ku rela!!! Penah jugak aku bincangkan hal ini dengan tokwan, ceh, lum apa2 lagi kan hehehe, alaaaa, berbincang bertukar pendapat, xsalah pun kan....Mula2 aku rasa rela di madukan setelah tengok cita Ayat2 Cinta, sbb tahu isteri kedua mmg xhidup lama, so xkisah sgt la kan hehehe...Tapi bila tengok Nur Kasih di TV3, aku x rela...Aaaaaaaaaaaaa xrela!!! Dan aku bgtau tokwan, kalau nk madukan aku, kena bayar hutang ptptn aku smpi habis, umah sebijik, keta dan aku xperlu keta tapi ada duit untuk shoping...Cukup itu saja memadai bagi aku hehehe...Kalau xleh, jgn nak nagada2 ahahahaha

5 orang yang tak busy ^^:

Bro Framestone said...

peh demand je kan.... tp ade x terfikir jika tokwan berzina di luar pengetahuan kamu..pe yg terjadi..

rasenye lagi malu jika bercerai kne tgkap khalwat or berzina berbanding bercerai sebab kahwin len...

he..23x pe yg aku merapu nie... if dh xmampu nk berlaku adil... abaikan la niat...betul x

Juliet said...

bekas bini datuk K tu sapa nama, tengku kan?

dia yg kaya pon x rela di madu you... ahaks! jgn kan kata kereta berbijik2, duet shopping @ byr ptptn..

I sanggup jumpe bomoh supaya nafsu laki I x naik bile jumpe pempuan lain. wahaahahahahahha... kejam harus dibalas kejam! >:)

Anonymous said...

ceh.. ingatkan sedih pasai apa... layan emosi rupenye... kite tak boleh menolak ketentuan Allah... heheh... best tak ayat aku... padahal, aku pun tak rela.. semoga kita tidak d beri oleh-Nya dugaan yg sebegini rupa.. Amin...

LanaBusyBee said...

framestone : mesti la kena demand, dunia skrg perlukan duit jer...Nauzubillah, xmo la benda tu jadi kt ruby..xmo kalau2..a'a dah xmampu, xyah la..yg sorg ni pun lum di pinang lagi huhuhu

ell : a'a tengku kot u..mmg org kaya..tu la kan, sapa la yg sanggup, kalau sanggup pun, sbb terpaksa, tapi tu bkn sanggup la kan ahahaha...i kata mcm tu, sbb i tau tokwan xleh nk buat mcm tu hehehe...

farah : a'a sgt layan la wes..mmg xleh tolak, tapi kita boleh berusaha, btl x? hehehe...Amin....

Bro Framestone said...

cepat2
jgn lambat2...tau la pinang nie lagi tua lagi sedap isinya... takut nnt dah expired cam mne kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...