Thursday, May 13, 2010

Libresse

Entry kali ni, nk review produk lak la hehehe...walaupun aku tidak di bayar, entry ni hanyalah suka2 memberi info jer ^^...Apa itu Libresse? dia satu jenama tuala wanita yang besh ( bagi aku la)...ni semua sebab pengaruh iklan Libresse ni, bukan calang2 duta Libresse ni, Yuna n adibah noor tuuuuh ^^..

Opismate aku kata, jenama ni dah lama, cuma tak popular je....So aku try beli and pakai jenama ni, besh seyh...serius besh....basuh pun senang...ni pun sebab kuaq jalan2 beli barang dengan cik farah n cik ajue retu la....derang pun beli sorang dua hehehe...murah je, xkira ada wings ke, xde wings ke, slim ke, maxi ke, semua rm2.99...3 ringgit la tu kan...cuma kuantiti dia dalam tu berbeza2 la, kalau ada wings, ada la 8 keping jer, xde wings 10 keping, sbb tu harga dia sama ja, cuma kuantiti yang berbeza....

So, selepas ni, ni je la jenama yang akan aku pakai sampai aku jumpa yang lain yang lagi besh..takat ni, jenama ni je yang besh ^^...aku pentingkan kesenangan untuk membasuh je, kalau ada gel, leceh la huhuhu...so apa kata kalau korang try? bessssh ^^

1 orang yang tak busy ^^:

Matjoe said...

i x penah tahu kalau xde ilkan kt tv....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...