Monday, April 26, 2010

Ahad yang hancurkan my diet huhuhu

Ahad yang 2 minggu lepas, bukan ahad baru lepas ni....Ala Ahad yang lum dapat gaji lagi tu ahahaha....Kan ada kenduri kt bandar tasik permaisuri ( sepupu tokwan tu ha), so kena la pi...dia dah ngomel2 kata semua orang tanya napa aku xpi kenduri akad nikah tu...kan aku merajuk kaaaaan ahahaha...

so pi kenduri pun dah dekat kul 2.30 ptg dah...nasik minyak memang besh...aku amek sikit ja, satu senduk ja....daging masak rendang dengan ayam masak merah..aaaaish, memang besh, memang rasa nk tambah, tapi pepagi lagi akak aku dah ajak pi makan kt umah dia...so aku janji petang kang baru pi umah dia...

Sembang2, berkenalan lebih kurang dengan bakal family aku, kul 4.30 ptg berangkat la pulang ke pangkal jalan ^^...erm, nk ajak sapa la g umah kak aku ni, dia suh bawak kawan2 aku, sbb dia masak banyak...so aku ajak la kak seli..yang lain xsempat nk ajak dah....

g amek kak seli kt umah dia.....so smpi umah kak ija, eh ramai orang la plak...ni mesti sebab dia takut makanan tak abeh la tu hehehe....sekali dia ada mesej aku suh beli ikan, sebab kuah laksa dah nk abeh...dah kul 7 ptg baru aku perasan mesej tu....so bantai laksa sepinggan, spegetti lak sepinggan...adeeeh senak perut aku ni..dah lama xmanjakan perut dengan makanan yang banyak, sukar sikit la dia nk menerima makanan kan hehehe...dah tu minum coke lak, adeeeeh....

mana dengan kek coklat lagi, adeeeh memang hancus dah diet aku hari tu...pastu dalam kepala ni dah dok pikiaq tuk bersenam sok...yo la tu....xbuat pun, berpikiaq ja...heaven seyh bila leh makan mcm tu, tapi awas jangan smpi sakit perut dah huhuhu.....

Dasat x aku makan? biasa je la kot kan hihihihi....

0 orang yang tak busy ^^:

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...