Wednesday, July 15, 2009

Apakah perasaan??

apakah perasaan korang jika menaiki kereta yang mewah dan nyaman, tapi poket kosong??
blogger-emoticon.blogspot.com
apakah pula perasaan korang jika mempunyai duit penuh di poket, tapi hanya menaiki kereta buatan malaysia yang mampu dibayar bulan2 rm400 sahaja??

4 orang yang tak busy ^^:

nedy said...

er..tak paham gak hok nie..lau stakat melaram ngn kete tp tak dok duit blik keje duk umah je aa..tp lau ada kete ++ duit penoh..leh enjoi..lantok aa nek kete pe pon..janji lepas...

Rona Realiti said...

best lagi naik moto, ansuran 3 tahun rm150 sebulan...
laju dan elegan... duit byk dlm porch bag..

Uncle Dol said...

kalau dah naik kereta mewah tu poket takkan kosong punye. percayelah.. hehehe.....

kalau kosong tu maknanya kereta org ler tu yg dia pinjam untuk buat melaram.. hahahaha....

LanaBusyBee said...

nedy : bukan, maksud aku, bila pki keta besar, besar la maintenancenyer kan..mcm, besar periuk nasik, besar la keraknya kan..tu la, naik keta pada yang mampu, janji hjg bulan ni kita shopping kt melaka yeeeay

rona : a'a kan, tapi motor sgt bahaya bg perempuan huhuhu...lelaki pun bahaya gak la...

uncle dol : ye ker?? xleh caya gak, mau pki honda accord 2.4, minyak sebulan sama dengar bayaran bulanan2 keta myvi ruby huhuhuhu...

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...