Friday, June 5, 2009

T'paksa balik kg

Dari minggu lepas lg aku rasa mcm nk balik kg ja.tp pikiaq2 balik xyah la.aku dh siap plan weekend ni nk leveling id game aku smpi 165 agaga pasan je la kan huhu..pas2 ari ahad nk pi kenduri lan..tup tup maghrib td,adik aku sms,bgtau y tok aku dh lorat huhu.tok aku 2 sakit angin,ada ketulan angin,lgpn dia dh tua dh.so adik aku suh blk sbb akak aku pn blk.xkan la nk main game kn,xsedap ati lak.game bila2 leh men,kenduri 2,xpa la,nk wat mcm na kan huhu..pas maghrib aku g cr tiket kt pudu.mula2 aku beli tiket kt plusliner.dok round,aku sj nk tny kt kaunter tiket bas br,pancaran matahari,ada tiket balik alor staq mlm ni gk.kul 11.aku beli ja la.then tiket y beli awl2 td dh jual blk.hurm,harap p'jalanan aku selamat dan sempt jmp tok aku..skrg ni br kul 10.15,lmbt lg la huhu..bloging gn hp je ni huhu..doakan aku selamat smpi,amin...

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...