Saturday, June 13, 2009

Menghargai lelaki/perempuan

Lelaki yang tak menghargai sesorang perempuan itu, adalah bukan yang terbaik untuk perempuan itu...

Perempuan yang tak menghargai seseorang lelaki itu, adalah bukan yang terbaik untuk lelaki itu...

hurm...aku dapat ayat ni masa tengok cita seratus hari jadi kt astro ria td...betul gak kan...kekadang, kita ja rasa tak di hargai, sebenarnya, dia menghargai, cuma dia tak bgtau ja...bak kata Jamal, klu orang ikhlas, dia takkan kata dia ikhlas, mcm ni lak agak nya kes klu org tuh menghargai, dia mungkin takkan kata " saya hargai awk".....

hurm...ada cara ka mcm na nk menghargai orang tanpa dengan melafazkan dengan kata2???

kekadang aku terpikir, adakah diri aku di hargai? apa yang aku buat kerja, adakah usaha aku di hargai???

minggu aku balik kg untuk interview DPLI tuh, pas exam aku xmkn...abah aku sms adik aku suh beli tom yam, kononnya aku yang nk makan..padahal aku ok jer makan nasik dengan ikan goreng, layan jer...tapi bila adik aku bgtau abah yg sms suh dia beli tom yam, aku rs sangat di hargai oleh abah huhuhuhu....

uwaaaaaa....i'm really miss my grandma...dia tgh sakit sekarang ni...harap2 tok panjang umoq lagi amin....atun nk balik tengok tok lagi...rindu pepagi tok dok panggil2 kejutkan atun, ajak makn laksa...rindu kat tok masa urut2 badan atun pas balik keja...rindu atun dok manja2 dengan tok...rindu tdoq dengan tok masa kecik2 dulu...tok selalu cita pasal zaman2 jepun dulu....aaaaaa tok, atun sayang kt tok (T_T).....aku sayang sangt kat tok.

mak...doakan cek dapat jadi cikgu..cek nk balik keja kt kg..leh gak cek tolong2 mak kemas2 umah, masak2...cek tau selama ni cek memang malaih sgt2..aaaaaaaa, mak hargai anak2 mak, mak xkisah pun anak2 mak balik, tapi mak yang masak....aaaaaaaaa rindu (T_T)

adik shyda...walaupun xabeh belajar lagi, sanggup temankan aku kuar berjalan2..janji aku blanja hehehe...thanks adik tolong aku selama ni...

kak ija lak, orang yang paling byk tolong aku selain mak n abah uwaaaaaaaa...byk sgt sampi xleh nk describe huhuhuhu

pdot pun byk gak tolong aku..apa salahnya klu bee lak yang tolong kali ni kan...sabaq ja k..semua tu dugaan tuk abg...takkan abg ssh bee nk tinggalkan abg mcm tu ja? (T_T)...ingt x DPLI tu? sapa yg beli borang? KPLI pun sapa yang beli borang kt bee? ms bee pi interview kt penang, sapa yang amek bee kt penang?? sabaq ja tau, mungkin ada hikmah suma tuh :(

dan juga semua kengkawan, kawan sekolah sultanah bahiyah, sekolah teknik balik pulau, matrik arau, utem dan encoral..kadang2 aku ada salah ckp, kadang2 mmg nk ckp mcm tu pun...hurmm...aaaaaaaaaaa

emo...emo..emo...emo ..emo...emo...emo..
(T_T)..(T_T)..(T_T)..(T_T)..(T_T)..(T_T)..

3 orang yang tak busy ^^:

nedy said...

what happen dear??cedih je aku bace entry ko kali ni..sabo2 k

LanaBusyBee said...

huhuhu..ntah la nedy, minggu emosi kot huhuhu..tapi tiap kali aku baca entry ni, sure aku sedey (T_T)

rinaz said...

huhuhu,sedeynya..
bla bc entry cik bee ni&t'kenang blk kenangan dr sdiri mcm nk nangis pn ade...w/pn br bc.
a/way,congrats cik bee..de entry quite a beauty..

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...