Monday, April 27, 2009

MRR2??


huhuhu...aku masih di opis...
skrg jam di tgn kul 12.40 tgh hari..
jam di laptop 12.23 tgh hari...
jam dinding sales 12.55 tgh hari...
ahaha lain2 waktu kan, walaupun sebenarnya masa tu sama ja...
aku stayback dari semalam...buat tender bangang ni...ada ke dokumen sijil2 untuk tender nk pengesahan dari pegawai kerajaan Kumpulan A?? adeeeeh...aku pun br sedaq ada benda tuh...seblm ni aku baca sepintas lalu ja.....angin bayu membawa diriku~~~~~~^^
mn la nk pasan kan hehehe.....pastu semalam la aku br dok pulun pikiaq mcm na nk setelkan benda tuh....huhuhuhu....erk, apa kena mengena dgn MRR2??
ahahahaha, aku rasa sampai nk bunuh diri pi baring kat MRR2, sbb aku tak tau nk wat mcm na dahhhhh aaaaaaaaaaaaaaaa tulun2.....
ada ke safwan suh aku baring jer kt MRR2 tuh, pastu wasiatkan babyblue, laptop and brg2 aku kt dia...adeeeeeh...ampeh tau agagaggaga..
tapi serius aku rasa mcm nk buat mcm tu ja...Astagfirullahalazim.....xkan la smpi mcm tu kan huhuhu...sedar la diri wahai ruby....huhuhuhu....
so apa terjadi dgn tender tuh??? ahahaha...malazzzz nk cita la hehehehe.....
klah....aku nk balik dh ni....mau makan....rs mcm kurus dh ni xmakan dr semlm huhuhuhu....

2 orang yang tak busy ^^:

QueenWizza said...

hehe smlm x mkn? arini dah kurus la tu. p timbang tgk ;p

LanaBusyBee said...

agagaga, xde maknaya...sama jer hehehe

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...