Monday, February 27, 2012

Remove timeline di facebook

ok, bagi sesiapa yang nk tak suka timeline kt facebook tu, boleh pi website ni...http://www.timelineremove.com, pastu pilih icon browser apa yg hampa pakai...

url ni, kalau kita nk taip kt facebook tak boleh kot, sbb dia dh di anggap sebagai spam oleh facebook hahahaha, kalau hampa tak caya, pi la taip http://www.timelineremove.com kt status fb hampa suma, boleh ka dak....tak boleh kaaaan ^^...tapi dia berkesan untuk aku buang timeline yang semak tu, slow loading lak tu...

bila pakai timeline remove ni, hanya aku yg nmpk mcm normal, tapi org lain akan nmpk aku pki timeline tu lagi, so depa pun kena remove jugak, baru la sama2 x nmpk...tapi kalau depa nmpk aku pakai timeline lagi, tapi pada pandangan mata aku dah xdak, who care?? hahahaha, yang penting, mata aku dh xsemak dgn timeline tu dah....

so terpulang lah pada hampa ^^...


1 orang yang tak busy ^^:

mama salina said...

Kalau dgn handset nak removed mcm mana erk?sb dok fb selalu on fon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...