Thursday, February 23, 2012

Ariana Mikhail


Sapa ada layan cita Ariana Mikhail ni? siarannya seperti berikut

Jam : 8.30 malam
Hari : Isnin dan Selasa
Saluran : Tv 9
Pelakon : Nora Danish (Heroin), Sein (Hero)

Sekarang dah episod yang ke 12.. Sapa2 yang tak sempat nk tengok macam aku (sebab asek lupa saja hahaha), tapi nak tengok, boleh donwload kt sini. Credit to blog pereka cerita ^^..

macam mana aku leh terjebak tengok drama ni? Hello!! ingat aku layan drama korea saja ka? drama melayu pun tak kurang hebatnya..biar la orang nk kata drama melayu kita typical ka, sama ja drama korea, hindustan suma tu hehehe...normal la kan...tapi kisah dia lain2...layan ja....

ok2, aku terjebak sebab ada Sein la muahaha...ensem kot...eh bukan kot dah, memang ensem, untung nana dapat laki mcm sein ^^...

first episod cerita ni mcm agak boring la kan...aku tunggu gak tengok hahaha...now dah masuk episod yang ke 12, memang sangat la tragis ( ka aku sorang ja yang rasa mcm tu ek?) sedih kot, bila ariana terpaksa menahan rindu pada bekas suami dia...eeee kalau realitinya kan, kalau aku la kan, aku bgtau dah, yang tu anak dia dgn mikhail, pastu rujuk kawen la balik kan miahahaha...dah kata sayang kan...pastu depa baru ja berkahwen sehari, kiranya baru bersama satu malam ja la kan, boleh melekat, mayb time tu Ariana tengah subur kot miahahaha....ala, nk di jadikan cita kan, kadang2 realitinya pun betoi gak, mana leh sangkal kuasa Allah suma tu kan...eheh terlari topik lak hahahaha

Harini aku cover tengok episod 11 dengan 12, marathon 2 episod terus lepas dunload...adeh termenitis air mata lak huhuhu...alaaa aku memang cenggini, selalu membawa diri aku dalam watak tu hahahaha...

pada yang malas nk tgk, meh aku cita sket, dari gaya pemahaman aku la ek hahaha

Ariana ni pi bercuti kt Paris selepas abeh belajaq....dia tak mo balik lagi malaysia, padahal mak abah dia dok pujuk suruh balik mesia, tapi dia ketegaq (degil)...pastu terjumpa la dengan Mikhail (Sein), masa tu mikhail pi bercuti dengan kawan dia Jamil...mula2 kelai (gaduh) pastu terjatuh chenta lak hehe...kawan xsampai sebulan, pastu kawen...kawen tak sampai sehari, esoknya ariana menghilangkan diri, dan mintak mikhail ceraikan dia....

mikhail xtau la sebab apa ariana buat mcm tu, tapi penonton tau, sbb dh cerita dlm drama ni hahaha...ariana balik tergesa2 sebab abah dia meninggal dlm xcident...pastu dia rasa menyesal sgt x ikut ckp mak abah dia, smpi mak dia xleh terima dia...pastu boleh lak dia termengandung,, dah sah2 mak dia ingt dia mengandung anak luar nikah, padahal dia dh kawen dengan mikhail, ish geram aku pasepa dia tak bgtau kt mak dia ntah huhuhu, takut la tuuuh...

pastu ariana hidup dgn anak dia, dan ayah angkat anak dia, Johan...depa tak kawen, tapi kononnya johan tu papa anak dia la...selama dia balik malaysia, dah 7 tahun, tak pernah lagi dia terjumpa dengan Mikhail...Mikhail ni lak dah bertunang dengan Mysara, mysara ni lak bekerja di syarikat Johan (papa angkat anak ariana) tu..pastu ada skandal dengan Johan la, memang pempuan tak guna la hang, materialistik habis, nk duit la tuh skandal dengan bos, huh!! emo!! seyes aku tak suka pempuan mcm ni...

Last2, mysara terkantoi hahaha...padan muka hang mysara...so Mikhail putus tunang dgn mysara, tu pun mysara yang mintak putus...tapi lepas tu, dia mai mintak cincin balik, woi pempuan, dah ludah jilat balik?? eeeeuwwww......

anak ariana (mimi) pernah nk kena langgar, mikhail la yang selamatkan...dah 2 kali gak la...pastu hari tu mimi terserempak  mikhail, ada ariana n johan sekali....ariana terkejut la...mimi siap pujuk mak dia suruh buat makan2 nk balas jasa mikhail ni...mai la mikhail kt rumah, sure berdebar2 rasa mcm baru nk dating kan miahaha (over tau aku ni hahaha)...pastu mikhail mai umah, dia ajak nk bawak kuar mimi berjalan2...ariana mcm ego sket la, xmo bagi...haaaih...dah tu memalam dok teriak (nangis) sebab teringatkan mikhail...eeee pi berterus terang kan senang haaaih....

mcm tu la alkisahnya...sorry memang skip byk ni, aku cita mana yang besh saja hahaha....dan sorry ter emosi lebih wakakaka....tgl lagi 3 episod ja ni...

ok, xsabaq nk tunggu episod yang akan datang lak...

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...