Thursday, September 10, 2009

Clash


tokwan clash dengan aku
tapi aku xnangis pun
cuma aku sedey ja...
sbb ada orang ketiga yang bgtau aku yang tokwan ni semata2 nk gunakan aku
nak membolot harta aku ja agagaga
aku mana ada harta...
nak memainkan aku ja
mcm lam cita akasia tv3 ja
tapi serius!!
sure tokwan dah ada pengganti aku
aaaaaaaa sedeynya
tapi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tu hanya lah mimpi aku semalam ahahaha
serius mcm betul2 berlaku huhuhu...
aaaaaaaaaaaaa sedeyyyyyy
nasib baik hanya mimpi ja
aku takut terjadi...
harap tak jadi la mcm tu
Pagi tadi aku col tokwan, cita pasal mimpi
dia kata mengarut ja suma tu..
harap2 dia xbuat la mcm tu huhuhu

Ya Allah, Kau dekatkan lah hati ku dengan insan yang menyayangi ku
Kau tabahkanlah hati hamba Mu dengan godaan dunia ini...
amin.....

Gambar sekadar hiasan >.<

4 orang yang tak busy ^^:

cik seLamaH KunDang said...

cis..meraban..ingt real

SuFarizan said...

adoi ruby..akak mati2 ingat betol.
insyaAllah x jd kot mcm tu. biasanye mimpi kita ni terbalik..huhu..
pandai2 aje akak buat tafsiran mimpi..haha

or0 said...

aku mimpi aku ade topeng vizard!

LanaBusyBee said...

cik selamah : ahahaha

kak su : saja wat gimik

jamal : erk..ni cita pasal aku..pasal ko tulis kt blog ko la ahahaha

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...