Tuesday, May 12, 2009

Inilah penyebab aku Lana BUSY Bee

Aku tengah busy siapkan blog tuk akak aku,sbb tu la blog aku sendiri pun tak terupdate hehehe....maka terhasil gak Beauty Daisy's Blog

Jemput2 la singgah...Aku buat blog ni atas permintaan akak aku, dia nk meniaga katanya hehehe...So korang boleh la singgah2 tengok (especially ladies, u r welcome ^^)

Kalau korang nk tolong promote pun boleh gak...Pastu nk komen apa pasal kelemahan blog tu pun sangat la di alu-alukan >.< . Meh la singgah

5 orang yang tak busy ^^:

Wizza said...

canteknye template tu. amik kt mane? header tu..

Awa Khuzailah said...

nk mintak tolong buatkan gak boleh..hehehe..

cik selamah kundang said...

walawey..jual plak dah..pasni blnja aku

LanaBusyBee said...

wizza : mn main amek2..design sendiri la wiza darling hehehe

awa : uish kena kursus ni hehehe

mooney : agagaga, tlg akak jer pun hehehe

cheom said...

nice blog lana ...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...