Thursday, May 21, 2009

Contest Sempena Besday agagaga

41 perkataanSpeed test
Korang pula bagaimana? hehehe...ok...memandangkan malam sok aku bertolak balik kg, and bercuti sampi hari selasa, aku nk buat contest...ada hadiah tau...dah nama pun contest kan hehehe..oklah, ni syarat2nya..

1. contest ini terbuka kepada siapa sahaja, xkisah la dia follower aku atau x, tapi yang pastinya, sapa yang baca blog aku ni, dah tentu di jemput oleh aku kan, sbb blog ini hanya orang jemputan jer hehehe

2. Tarikh mula contest adalah pada 22 hb Mei(besday aku tu esoknya hehehe) hingga 30 hb Mei..

3. Apa yang perlu korang buat? Korang hanya perlu membuat speed test dan meletakkan komen korang iaitu jumlah perkataan seperti contoh yang telah aku buat tu..

4. Selain itu, korang kena bagi bukti korang buat test tu, dengan copy paste markah (mcm contoh kat atas yang aku buat ) kat dalam email dan send pada email aku firbee@gmail.com..Sertakan sekali nama korang dan juga URL blog korang..INI PENTING SEBAGAI BUKTI!!

5. Markah akan di kira pada siapa yang menaip paling pantas beserta buktinya..Jika mempunyai kepantasan yang sama, peserta yang meletak komen terlebih dahulu, akan di kira pemenang..Jika tiada bukti, peserta akan tersingkir serta merta hehehehe...(ye la,xdak bukti, sapa pun leh tipu kan hehehe)

6.Contest ini hanyalah untuk suka-suka, tiada anjuran mana2 pihak kecuali aku hehehe...

7. Keputusan akan diumumkan pada Isnin 1 Jun 2009...Nama pemenang akan diumukan, dan hadiah akan di hantar, jika jauh akan di pos hehehe...hadiah adalah misteri...

Ok, selamat menyertai contest ini....Aja-aja hwaiting!! Selamat berlatih menaip dengan pantas Iyaaaaah.....

4 orang yang tak busy ^^:

StingRay said...

wah..besday aku 24hb mei... ha ha ha ha

Saliza Shahril said...

bertongkos lomos ni mencube. dpt byk dr awk br sy post haha.

Unknown said...

aku nak join!!!43 patah perkataan...buat masa ni..bukti ada kat blog aku...hehe...tapi aku akan cuba upgrade lagi dari masa ke masa...hoho...hadiah apa wei??pakej pelancongan kah?

LanaBusyBee said...

alaaaaaaaa.........contest ni xmendpt sambutan, sbb blog ni telah diprivatekan la huhuhu...jadi terpaksa di canselkan huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...