Friday, January 9, 2009

Tag Dari Nedy


1. Do you think you're hot?
Ya of cozz....tanya tokwan aagagaga

2. Upload your favourite picture of you!

aku suka pic ni..nmpk mcm sopan santun dan kurus ,padahal.....agagaga.... >.<

3.When was the last time you ate pizza?
Hujung tahun lepas, kongsi domino pizza dengan hafiz panjang...erk tahun ni tak mkn pizza lagi huhuhu

4.The last song you listened to?
Love story - Taylor Swift
"Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story
Baby, just say yes, lalalalala "

5. What are you doing right now besides this?
editing pic

6. What name would you prefer besides yours?
Takmo...dah suka dah nama aku nih...

7. People i tag
1. Kak Seli
2. Kiah
3. Adie
4. Rosma
5. Zai

8. Who is number 1?
dia ni opismate aku...sgt baik hati..tapi perasan nk sama baya aku ahahaha...boleh la akak ek...

9. Number 3 is having relationship with?
dia nih bf ana tau ahaha...kenal adie ms prektikel kt aspati dulu...sgt sempoi mcm ana gak hehehe

10. Say something about number 5?
zai ni, opismate aku gak..memerangkap adik angkat kak seli ahaha...dia nih gila pada changmin DBSK ahahaha

11. How about number 4?
rosmariza nama dia,tapi aku suka panggil nama dia rosma ahaha...member aku dr darjah 6 lagi,tution sekali...pastu jumpa balik kt matrik arau, pastu jadi opismate aku ^^

12. Who is number 2?
Kiah ni member masa kt UTEM dulu...syok sembang dengan dia...dia ni mmg gila tgk cita hindustan,tak leh blah bila dengaq ringtone dia ahahahaha...opssss ;P

13. Say something to the person who tagged you
cik nedy yang sangat baik hati...seorang yang tak suka berkira...bila bagi nasihat kemain lagi, tapi dia buat gak ahahahha.....

Pada nama2 yang di tag tuh, sila lakukan tanggugjawab anda yer hehehehe

2 orang yang tak busy ^^:

Saliza said...

nnt i buat ek tag u. kat umah skang i bz ngan kdrama i pastuh kene buat kerja sekolah plak dah la ni hehe. kat opis x leh update nnt jd isu.

LanaBusyBee said...

ok2..tapi wat tau ahaha...i tak update kt opis,subcribe broadband daily lg sng hehehe...

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...