Monday, January 19, 2009

Entry pelbagai

ahahaha gini la jadinya kalau malas nk update kan huhuhu...
aku sebenarnya sangat keciwa huhuhu...game yang dok main tuh, takleh main sbb masuk virus huhu..ni sbb thumbdrive yang dicucuk kt TLine aku ni la yang menyebabkan virus terus merebak...so weekend aku sangat la frust..aku dh janji dengan geng2 game aku tuk on9 kul 10 malam (ari jumaat malam sabtu) ,sekali aku login takleh...adeeeh..berapa kali aku dok install n uninstall,sama ja huhuhu...last2 aku format...penat la gak wes,dh backup suma data2, aku pun format...format TLine aku ni pun smbil tdo huhuhu,dh siap bgn, leh lak tuh terjaga sendiri huhuhu...last2 dh abeh, takleh gak main huhuhu...so untuk menghilangkan ketensenan aku,aku kemas umah pastu aku tdo ahahahaha....sayang gila wes, sbb ada event double experience tuh...sure dh geng2 aku dah tinggalkan aku (dh level high) huhuhu...apa nk buat, nk suh aku rest la tu kot huhuhu.....


ni la error yang dok kuar masa nk loading game tuh huhuhu


ari ahad, seperti yang di janjikan dengan ayu, aku jumpa dia kt mines...sebenarnya aku nk pi umah dia kt taman melati tuh, siap dh belajar jalan mcm na nk pi sana dah, sekali aku bangun lmbt ahahaha, dok kesahkan pasal TLine punya pasal la huhuhu...round2 kt mines dgn husben dia...sehat dh ayu, sonok aku tgk dia lalu makan, yela mak buyung kan hehehe....elok aku nk balik jer, terjumpa fawa xclassmate aku...lepak2 la sembang2 jap...rupa2nya dia janji dgn ajue...so tunggu la ajue lak...huish sakan kami berborak hehehe...pastu aku dapat gak ilmu serba seket dari derang ni...iaitu pengajaran ayat buat la insuran hayat dan juga menabung agagaga...<---- ok2 insaf dah ni hehehehe....
hurm kuar dengan minah dua orang ni, rasa macam aku student lagi ahaaaaksss....
kul 6 lebih kami pun balik la umah masing2...rasa mcm relase gak jumpa depa dua org ni,leh gelak2 besar dengan mereka (tapi gigi saya tak tersembul kuar tau) ahahahaha...
malam tgk AJL...ibarat mcm faizal tahir n MUH jer yg masuk tanding hehehehe,tahniah la apa2 pun ek....ha satu lagi, gxgxgx to pilihanraya yg baru lepas kt ganu kite tuh...Alhamdulillah.....

1 orang yang tak busy ^^:

Saliza Shahril said...

MUO ape ek. bukan MUH ke. H ngan O cam jauh jek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...