Thursday, January 15, 2009

Air

adeehhh....sorry la lama tak update...agak busy la,busy men game,busy wat keja <-----alasan yg sama ja ahahaha entry kali ni aku tak sabar2 nak update, geram pun ada rasa...huhuhu...terpaksa update time opis,sbb ingt nk update kt umah jer,takut nanti jadi isu lak kan.... aku nk cita pasal air nih...sejak seminggu lepas,aku dh tak minum air dari paip kt umah tuh...benda ni aku dapat find out dari kak ela (housemate aku),dia kata,dia nmpk bendasing dari air yang di tadah terus dari paip...mcm karat,tapi mcm tanah...ntah la...pastu aku amek inisiatif tuk tapis guna penapis,tapi susah la,tak tertapis pun....last2 aku wat mcm kt bawah ni ha

seminggu sekali aku akan bukak la kain yang diikat kt kepala paip tuh....ni la hasilnya..


eeee yurk....kotoq kan...aku tgk mcm tanah yg bercampur karat....air minum kt umah aku tu suma aku beli dari water station tuh, yang 500ml sekupang tuh hehehe...rasa selamat la sket kan...

3 orang yang tak busy ^^:

Faz Fazrin said...

mana ade selamat, tak selamat,ahaks

LanaBusyBee said...

beh tuh nk minum air dari mana kalau tak selamat???huhuhu dh la kt umah air berkarat huhuhuhu

Saliza Shahril said...

iskh teruknya la air paip tuh. komplen la kata ade mangement. bil air dah mahal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...