Thursday, January 29, 2009

Underworld


wes korang, besh gak la cita ni...ganazzz seyh....aku balik kg retu, g layan dgn pdot...seb bek dia dh gaji ahahaha...tq ek, nnt turn bee lak ek hehehe...
cita ni tajuk dia Underworld tau, bukan under water world mcm pdot retu salah sebut ahahaha...nk pi underwater lagi ka dear?? hehehe...
cita Underworld ni, mcm cita Harry potter la, maksud aku, dia tak bersambung mcm Lord of the ring tuh...first cita underworld, aku tak tgk pun, sekali layan yg ni terus...besh gak la...
cita dia pasal vampire yang mengambil manusia untuk dijadikan sebagai hamba untuk membuat kerja..tapi manusia ni, di tukarkan menjadi serigala, eh serigala ka ek? lebih kurang mcm tuh la...so Lycans ni adalah watak hero dalam cita...dia bangkit untuk membela nasib org2 yang di sumpah menjadi serigala daripada menjadi hamba abdi si jahat tuh (nama apa ntah, gambaq dia kt atas tuh<--- seekor vampire)...cita ni mmg sadis tau, seksa2, tikam2, tibai2, adeeeh berdarah saja...ngeri aku tgk huhuhu...si Lycans ni plak bercinta dgn anak ketua vampire tuh, cinta depa dh tentu di tentang oleh bapak pempuan tuh la kan, dh dari jenis yg lain, sorg vampire, sorg serigala...ala,nk cita lebih2 pun, korang tak paham gak, kena pi tgk sendiri la sng, takpun tgu DVD kuaq...besh la gak....

2 orang yang tak busy ^^:

Unknown said...

aku pun dah tgk citer ni...aku rasa mcm lebih ke kisah cinta je..sikit2 kiss..mcm hero yang jiwang lak..hahaha..tapi ok la..best.

LanaBusyBee said...

tipu la kiah, mana ada sket2 kiss, sikit ja aku rasa, yg byk bunuh2 ada la...eleh hg tu dok fokus yg tuh ja ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...