Friday, January 9, 2009

16 Random things about you


Tag dari heary and ell...haaaizz...aku cuba buat....
_________________________________________________________

Term :

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh, ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda diperingkat awal.
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.
_________________________________________________________

1. aku anak kedua dari 4 adik beradik...adik beradik aku suma pempuan...aku ada adik yang telah meninggal dunia masa kecik, tapi dh lama dh tahun 1992 klu tak silap aku...semoga dia di tempatkan dikalangan orang yang beriman, amin.....

2. aku dari kecik lagi dah di asuh supaya berdikari...satrt sekolah menengah dok asrama,smpi sekrang dok berjauhan dgn family...aku tingin sangat nk dok kt kg, keja di sana, tinggal dengan family aku huhuhu

3. masa kecik2 dulu, aku ni leh tahan la ketegaq nya ahahaha (degil)...abah kata jgn nek beskal time tengah hari, aku nek gak dengan sepupu aku..last2 aku terseliuh(time turun gon),teruk gak la huhuhuhu...tu la ketegaq sangat ahahaha

4. Abah panggil aku makhluk perosak masa aku kecik2 dulu ahahaha...sebabnya aku suka sangat nak baiki radio sendiri la, nk buat je la apa2 sendiri, sampai terbakaq motor mak aku (terbakaq sket ja tau) ahahahaha

5.

adeeeh, banyak la.....jadi mcm heary,nnt la aku sambung...lenguh ni nk tdoq dulu hehehehe

0 orang yang tak busy ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...