Monday, March 31, 2008

Rice glow in the dark

saja nk kongsi2 dgn korang tentang beras yg glow in the dark nih...ada orang belikan masa g Underwater world langkawi retu...kumawo >.< aku saja pilih jadikan charm,leh cheeewi cheewi hehehehehe

leh tulis nama kt beras tuh


jadikan dia charm hp

1 orang yang tak busy ^^:

Saliza said...

Ruby Sshi,

glow in the dark ke beras nih. part yg mana die glow. part tulis nama awk ke part yg tulis nama 'kwn' awk haha. nnt tutup lampu kejap tau nak tgk die glow.

Post a Comment

Please give ur comment ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...